• Waar gaat het over?:

    Mia is 17 als ze meegenomen naar het SFMB, School For Mystic Beings. Een school waar allerlei vreemde wezens op zitten; Geesten, Zombie's en Vampieren. De enige wezens die niet toegelaten worden zijn de mensen. Jij denkt nu vast: Maar dan zou Mia toch ook niet toegelaten moeten worden? Nou, Mia is geen mens. Mia is vampier. Nouja, nog niet een echte sterke vampier. Maar een beginnende. Ja, ze is gebeten. Al snel komt Mia erachter dat ze helemaal niet zo'n normale vampier is. Ze is veel krachtiger. Dit zal verschillende problemen opleveren in haar omgeving. Vooral Delia, een egoïstische en populaire scholiere zal veel last hebben van Jaloezie. En dan is er nog een probleem: Normaal hebben pasgeboren vampiers geen bloeddrang, dat zou je pas krijgen na 5 jaar les gehad te hebben, maar omdat Mia zoveel anders is dan de rest van haar leeftijdsgenoten heeft zij wél last van bloeddrang, maar aangezien je officieel geen bloed mag drinken op je 16e, kan dit nog wel voor meer problemen zorgen. Zal Mia haar nieuwe leven aankunnen of zal ze langzaam instorten?

    Handig detail om te weten:
    Mia leeft in het heden. Nouja, voor ons in het heden, voor haar is het gewoon de normale tijd. In haar tijd (het heden dus) is het al bekent om vampier te zijn. Je hoeft het dus niet geheim te houden.

    Proloog:


    Ik zat op mijn knieeen naast hem. Met mijn knieen naar hem toe.
    'Weet je zeker dat je dit wilt?' Vroeg ik onzeker aan Alex.
    Hij knikte. 'Mia, ik ga er niet dood aan. Ik herstel beter dan zo'n slap mens hoor.' Hij gaf me een warme glimlach.
    Ik boog naar hem toe, mijn handen legden zich slap op de voorkant en de achterkant van zijn nek. Voorzichtig drukte ik mijn tanden in zijn nek. Er liep een dun straaltje bloed uit de wond. Mijn tong gleed er langzaam overheen. Het was een explosie in mijn mond. Ik wist dat dit niet normaal was voor iemand als ik. En ik wist dat het fout was. Maar toch vond ik het heerlijk. Ik zette mijn tanden weer in zijn nekvel en zoog meer bloed uit zijn lichaam. Het was echt verrukkelijk.

    Een storie zonder:
    Tokio hotel
    Jonas Brothers
    Twilight
    Cinema Bizarre
    Justin bieber.
    Er komen gewoon geen artiesten in voor.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 21:23 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gaaf =D


    We can only learn to love by loving.

    :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Doen


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    De eerste paar delen staan online (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    http://www.quizlet.nl/stories/10995/school-for-mystic-beings/


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    als je een boek er van zou maken zou het zich zeker verkopen;).

    Mijn Stem Heb Je(K)


    Be a part of something... Be your self !

    Zeker weten doen doen doen!!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'