• Echt dat haat ik zo he!!
    wordt je wakker en jaaaaaaaa ben je ongesteld(huil)
    en dan moet je ook nog is naar school:(

haate jullie dat ook zo??

I live in myn own Cinderella story .

Je had het tenminste nog thuis.
    Ik werd gister op school ongesteld. mijn hele onderbroek smerig en ik hoop dat het niet doorgelekt was. snel mam gebeld die mij schone spullen kwam brengen. meen ik schaamde me zo.
    Maar ja het hoort erbij. Ik gebruik het altijd als excuus om niet te gymmen :'D

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

ik ben nu ongesteld en heb er geen problemen mee :D heb altijd gelukkig wat bij me en altijd de eerste dagen heb ik last van me buik en daarna is het weer over en ik ben aan de pil zodat het niet zo erg is =)

Yep. En dan ben je het ook nog voor de volle 7 dagen. Niet grappig.

No growth of the heart is ever a waste

Neuh, ik kan er wel tegen. Had het gister en vandaag ook, doet wel ff pijn maar het lijd geen aandacht af ofzo =']

Life is hard and then we die

Get over it?

You are the poetry Shakespeare was missing.

Ik heb er meestal niet echt last van. Gelukkig niet. (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Immortal schreef:
    Je had het tenminste nog thuis.
    Ik werd gister op school ongesteld. mijn hele onderbroek smerig en ik hoop dat het niet doorgelekt was. snel mam gebeld die mij schone spullen kwam brengen. meen ik schaamde me zo.
    Maar ja het hoort erbij. Ik gebruik het altijd als excuus om niet te gymmen :'D

Dat werkt bij mij jammer genoeg niet "Alleen een briefje van de dokter" (6)

everything you imagined, and more...

By my ist erger!!
    Ik sta vrydag op nix aan de hand, ik zit op sgool kryg k mee regels!!! Nou lekker dan!!!
    Dan zit je er pas diep in en omdat ik myn nieuwe net had genome, zat er nix in!! Moest k op t secretariaat zo'n megaJumboOlifanten maandverband ding gaan hale!!!xD
    Egt TE erg!!:P

ja maar als je dan positief denkt mag je blij zijn dat je geen jongen bent

wat is er erger dan een stijve krijgen op school? best beschamend

Hoera voor het meisje zijn x

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

-Steekt hand op- JEP ik ook ieeeks ik haat het zowizo :X xD

Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

Ik merk er eigenlijk niks van

ik haat ongesteld zijn en dan sport hebben...VRESELIJK!!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Jup maar ik overleef het wel *Soms niet x3*

Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

Op school ongesteld zijn is toch net zo 'erg' als thuis ongesteld zijn ? Of ben ik nu gek ?:]

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

MERELKLAAS schreef:
    Ik ben nog nooit ongesteld geweest :$:X

Men, hoe oud ben je dan?

.