• Jaaaaaa. :9~

    Gisteravond waren Cholla / Charissa / TOMSDICK en ik naar het concert van Placebo in het Sportpaleis. Maar aangezien het examens waren, konden we pas tegen half zes gaan. Ik dus helemaal stressen dat we achteraan zouden staan, want we hadden staanplaatsen.

    Kom ik er om vijf uur aan en de enige mensen die al voor de dranghekken buiten stonden, was een groep die hard fans uit Frankrijk. ._.

    Dus ik happy, toen kwam Cholla, wij tot half zeven wachten tot de deuren opengingen. Kaartje scannen, heel het sportpaleis door sprinten en toen stonden ongeveer tweede rij in het midden voor het podium. Like, dat podium was anderhalve meter van ons verwijderd, we konden Brian zelfs aanraken op bepaalde momenten, als we dat gewild hadden. o.o

    Maar het voorprogramma zou pas beginnen om half negen, dus hadden we nog twee uur te gaan. Wij gaan zitten en leren voor de examens, haha. Uiteindelijk kwamen de Silversun Pickups, voorprogramma, het podium op, maar ze waren niet zo goed. De drummer was volgens mij niet zo goed bij z'n hoofd, de bassist was een vrouw met een oudewijvenkapsel, kleedje en ballerina's en stond een beetje heen en weer te wiegen, de man aan het keybord was een nerd met een bril en een hoedje en de zanger had een mooie à la Kings Of Leon stem, maar was fucking gay en irritant. Like, hij zei heel de tijd 'oh maaj fucking gawd, you guys are sooooooo sexy.'

    Dus afvoeren die mensen. :Y)

    En toeeeeeeeen PLACEBOOOO. Serieus, ze waren zo goed live, ik had het me niet beter kunnen voorstellen. En de bassist, Stefan, had een silverkleurig, blinkend kostuum aan met daaronder een zwart doorschijnend, glitter 'marcelleke'. De Drummer Steve zat shirtless, had vet mooie tattoo's en was helemaal hot. :9~ En Brian had volgens mij een stuk van z'n haar geknipt, het zag er in ieder geval beter uit dan een maand geleden. :')

    En de security mensen kwamen heel de tijd bekertjes met water geven aan de eerste rijen, waar wij dus stonden, maar er was telkens iemand me voor. :'D Toen het afgelopen was, wij snel naar buiten, ik een vet mooie poster gekocht en naar huis, klaar om te slapen om dan enkele uren later weer op te staan en een examen af te leggen. :Y)

    Poster die ik gekocht heb.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 13:11 ]

    Zalig :9~

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 13:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Haha, nutteloos topic zo zonder een bericht :8
    Oh fack, er is wel een bericht, :'D

    - Doet loserteken. :Y) -

    Prodigy schreef:
    (...)
    - Doet loserteken. :Y) -
    Toen ik op dit topic klikte stond er geen bericht en toen ik dat bericht verzond stond er opeens wel één :8


    Only losers can act the way you do

    Wat vet man |:!!! Ik vind het echt vet strak voor jullie dat jullie zo dicht bij stonden!!!Oe en die poster wil ik zien in de vakantie, want ja ik kom naar jou toe. Dat heb ik al besloten :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg, ik ben zooo jaloers :9~
    Maar, was je dan fit genoeg om je examen te maken? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Silbermond schreef:
    Wat vet man |:!!! Ik vind het echt vet strak voor jullie dat jullie zo dicht bij stonden!!!Oe en die poster wil ik zien in de vakantie, want ja ik kom naar jou toe. Dat heb ik al besloten :'DDD

    Ghehe, ja is goed. :Y)

    Tranquillity schreef:
    Omg, ik ben zooo jaloers :9~
    Maar, was je dan fit genoeg om je examen te maken? oO

    Nou uhm, nee. :Y)

    Maar ik sta nu op een totaal van ongeveer 35% voor wiskunde en eigenlijk ging het examen heel goed, dus ga ik volgens mij stijgen. :')

    Wat leeeeeeeeeeeuk! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Poster die ik gekocht heb.

    Man, ik wou ook zo graag. Ik had mijn papa eindelijk zo ver gekregen dat hij met mij zou meegaan, dan moest ik het niet zelf betalen (Ik had geen geld dus moest wel met hem > < ) Nuja, geen tickets natuurlijk. Blijkbaar waren die al kei snel uitverkocht en weet ik weer niets van. Zat ik voor niets heel der dagen te zagen.

    Ik ben jaloers O.o serieus.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 13:39 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Man, ik wou ook zo graag. Ik had mijn papa eindelijk zo ver gekregen dat hij met mij zou meegaan, dan moest ik het niet zelf betalen (Ik had geen geld dus moest wel met hem > < ) Nuja, geen tickets natuurlijk. Blijkbaar waren die al kei snel uitverkocht en weet ik weer niets van. Zat ik voor niets heel der dagen te zagen.

    Ik ben jaloers O.o serieus.

    Het was niet uitverkocht, hoor. :')

    -jaloerrss-


    We can only learn to love by loving.

    Volgende keer kom ik ook mee! :o


    All was well.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Het was niet uitverkocht, hoor. :')

    Niettt O.o
    tegen mij zeiden ze van wel? ;o
    Damn, ik haaaaaaaaaat myn neef. gvddd > <
    Hij zei dat dat concert de eerste dag al uitverkocht was. Faack man, weer zo typisch.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Niettt O.o
    tegen mij zeiden ze van wel? ;o
    Damn, ik haaaaaaaaaat myn neef. gvddd > <
    Hij zei dat dat concert de eerste dag al uitverkocht was. Faack man, weer zo typisch.

    Ik heb mijne veel later besteld en we hadden nog gewoon staanplaatsen hoor. :'D