• Serieus. Ik heb zes uren gewerkt aan een lied. En het is nog maar net klaar. Maar ik had met mijn stomme kop op het rode kruisje geklikt. En dan toen de pc vroeg: 'wil je dit bestand opslaan?' op neen geklikt.
    En natuurlijk had ik er niets van opgeslagen. Dus ben ik alles kwijt. Noten, melodie, de songtekst.
    Damn. ik ga hier echt huilen. Like, ik moest dat schrijven voor een zangwedstrijd. Damn, ik was zo trots op dat lied.. /:


    You'll never dream alone. <3

    Ocharme..
    *Troost Minority*

    (flower)


    Stop wishing, Start doing..

    staat die op word want meestal staat die dan nog langs de zijkant en dan staat er iets bij van laatst bekeken ofso ik weet niet precies, , ookal heb je hem niet opgeslagen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Oh nee, dat is echt wel kut oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Oh nee, dat is echt wel kut oO


    I need you like a heart needs a beat

    Shit happens en over nieuw beginnen, door zetten meid!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 21:12 ]

    xCryingRain schreef:
    staat die op word want meestal staat die dan nog langs de zijkant en dan staat er iets bij van laatst bekeken ofso ik weet niet precies, , ookal heb je hem niet opgeslagen ^^


    Nee, dat was met Final Notepad. Om zelf partituren te schrijven. Dus alles is weg. /:


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    (...)

    Nee, dat was met Final Notepad. Om zelf partituren te schrijven. Dus alles is weg. /:


    I'm sorry for you =(


    I solemny swear i am up to no good

    O gosh sterkte(flower)
    Hopelijk zet je door en heb je zo een nieuwe ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    ILOVENAOM schreef:
    Shit happens en over nieuw beginnen, door zetten meid!


    - hoi ;D

    pff erg ;o !!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Damn, dat suckt ;o Ik hoop voor je dat je hem snel weer opnieuw hebt.

    Omg, da's echt wel kut ;s
    Maar je zal opnieuw moeten beginnen en vergeet dan niet om op te slaan :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Zonde! Wel jammer...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oooh. Maar kop op, het lukt je nog wel hem opnieuw te maken en deze keer zal het sneller gaan! Veel succes. (:


    All was well.