• Hoi quizleters. Ik heb een nieuwe serie over Tokio Hotel. MAAR toch is hij anders. Ik geef jullie even een kort stukje.
    Er is een nieuwe Hype in de muziekwereld. Een Band die bestaat uit 4meisjes 2van 17jaar, 1 van 18 en de laatste is 19. De zangeres en de gitariste zijn een ééneigetweeling, ook al lijken ze niet op elkaar. Ze zien er allemaal raar uit, de enigste echte normale is de drumster. Deze Hype trekt veel Jongens aan en maar slechts enkele meisjes. Ze zeggen dat ze een Pop/rock band zijn. Ze komen oorspronkelijk uit Duitsland en veroveren nu België, Nederland, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal en heel oost-Europa. Hun managers zeggen dat ze veel succes gaan kennen. Hun eerste singel Durch den monsun/Monsoon is een schot in de roos. Ze staan nu al 3weken in de Ultratop 50 in de top 10. De Nieuwe Hype Noemt TOKIO HOTEL.

    Zow lijkt het je wat, Ik hoop het. Wil je hem dan maken er is alleen nog maar een proloog en morge donderdag 31/07 komt het 1ste deel.

    Ik vraag dit omdat veel mensen geen reacties achter laten en zo begin ik te denken dat ik slecht schrijf, of dat het geen goed idee is.

    Charissa/TOMxKxBITCH


    http://www.quizlet.nl/quiz/193583/ltigta-girlband-called-tokio-hotelproloogltigt/


    *He's the one.

    ik vind a girlband called tokio hotel super :D

    Ehh.. Mijn naam is verkeerd gespeld!!
    Niet lief(huil)
    Het is Juul of Julia!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap het niet -.-'
    Wordt het een lovestory, of gewoon een verhaal fzeu. x'D

    Ik snap het niet -.-'
    Wordt het een lovestory, of gewoon een verhaal fzeu. x'D


    het word een Lovestory maar nu alleen omgekeerd TH is een meisjesband en bill en co zijn de fans!!!


    *He's the one.

    Ehh.. Mijn naam is verkeerd gespeld!!
    Niet lief(huil)
    Het is Juul of Julia!


    Ow echt lieverd ik ga even kijken srry.<3333


    *He's the one.

    ik vind a girlband called tokio hotel super :D


    Tnxs.<333


    *He's the one.