• Ja, ik vierde dus gister Sinterklaas met mijn opa, oma, tante, oom, twee nichten en ouders en zus. En het vriendje van een nicht. Het was echt heel grappig, want we hadden surprises. -ik had mn opa- en sommige waren heel vies. Bijvoorbeeld dat mijn nicht in een drie zakken moest, en in eentje zak gekookte -nog warme- macaroni, in de ander kroost -uit de sloot- en in de ander stukken vochtig brood. Lekkerrrrr.
    Maar oké, daar ging dit topic niet over. De mijne, tja. De surprise die ik kreeg was ENG en VIES. Je wil niet weten wat ik heb gekregen:
    Er zat cadeau papier omheen, dus ik dat eraf halen. Bleek het een lijkenzak te zijn. Erop stond: 'Body Parts.' En er zat een label aan met mijn naam erop, 'Shireen.' Yes! Lichaamsdelen van mezelf als surprise, haha. Nouja, ik vond het best wel eng. :'D Dus ik die rits openmaken, schrik ik me dood. Ik zie een bebloed hoofd, met een mes in z'n hoofd. Met een T-shirt, en daarin zie je een soort hart. In mijn gedicht stond dat ik het mes moest pakken en het hartmoest 'opereren'. Heeel ranzig, want het was pudding. Ik moest er met mn handen in, en tja, uiteindelijk kreeg ik mn cadeautjes. Een mascara, lipgloss en een armband.
    En dit heb ik gekregen van mn tante, haha. Ik was er eh, heel erg blij mee. :'D Nee oké, het was wel heel grappig.
    Wie heeft er ook zulke leuke surprises gekregen? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vet gaaf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vet 8D

    Ik mocht fokking 6 dozen open gaan maken die allemaal stevig dicht waren gemaakt met dik, roze tape. Dat deed pijn o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Weeeetje, dat is toch gaaf mensen? :o


    All was well.

    Ow, zalig :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Oh nee, ik nog nooit gelukkig x'D.
    Lijkt me best wel grappig ^^
    Ik heb wel een keer een pot aan iemand gegeven, zo'n augurkenpot gevuld met mayonaise, curry, ketchup, pindakaas, worst, slasaus, water, cola enzovoorts. Ik had zo ongeveer alles erin gegooid wat ik kon vinden ;D
    Op de bodem zat dus geld en die persoon moest helemaal met z'n hand erin om het geld te pakken, hehehe. Verboden om het spul eruit te gieten natuurlijk ^^.
    Zeer leuk om het te geven, maar om een lijkenzak te krijgen? x'D Wel creatief bedacht, zou ik nooit op gekomen zijn (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OverMyHead schreef:
    Vet 8D

    Ik mocht fokking 6 dozen open gaan maken die allemaal stevig dicht waren gemaakt met dik, roze tape. Dat deed pijn o_O

    Een vriendin van mij kreeg eens een doos in een doos in een doos in een doos in een doos. Kijk, dat is pas leuk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KaidaANDOU schreef:
    Oh nee, ik nog nooit gelukkig x'D.
    Lijkt me best wel grappig ^^
    Ik heb wel een keer een pot aan iemand gegeven, zo'n augurkenpot gevuld met mayonaise, curry, ketchup, pindakaas, worst, slasaus, water, cola enzovoorts. Ik had zo ongeveer alles erin gegooid wat ik kon vinden ;D
    Op de bodem zat dus geld en die persoon moest helemaal met z'n hand erin om het geld te pakken, hehehe. Verboden om het spul eruit te gieten natuurlijk ^^.
    Zeer leuk om het te geven, maar om een lijkenzak te krijgen? x'D Wel creatief bedacht, zou ik nooit op gekomen zijn (:

    Haha, ook lekker. :'D
    Nouja, mn tante had dit gemaakt omdat ik in een musical 'Circus of Horrors' speelde. Daarom deed ze zoiets engs. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lekker x'D.
    Ik heb dit jaar geen surprises gedaan.
    Bij mij stond er een zak met kadootjes in het midden van de woonkamer en de wii stond aan.We gingen golven doen en wie er een potje won mocht ene pakje uit de zak pakken.Alleen je mocht niet je zelf pakken.Ik heb ene knuffel aapje gekregen x'D ik weet het klink hel kinderachtig maar hij is tog zo schatig<3.Ice age 3 heb ik oom gekregen en een dvd box van de hopeloze heks.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Reuse schreef:
    Lekker x'D.
    Ik heb dit jaar geen surprises gedaan.
    Bij mij stond er een zak met kadootjes in het midden van de woonkamer en de wii stond aan.We gingen golven doen en wie er een potje won mocht ene pakje uit de zak pakken.Alleen je mocht niet je zelf pakken.Ik heb ene knuffel aapje gekregen x'D ik weet het klink hel kinderachtig maar hij is tog zo schatig<3.Ice age 3 heb ik oom gekregen en een dvd box van de hopeloze heks.


    Das best origineel om te doen eigenlijk! :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Weetje hoe stoer o.o

    Wij deden dit jaar geen suprise. x.x


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Breeze schreef:
    (...)

    Das best origineel om te doen eigenlijk! :'D


    Ja hé ='D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja leuk, alleen moest ik mijn surprise helemaal kapot maken toen ik de cadeautjes eruit wou halen!

    Ja leuk, alleen moest ik mijn surprise helemaal kapot maken toen ik de cadeautjes eruit wilde halen! Ik had zelf wel een best leuke gemaakt, vind ik dan!

    ik heb een vieze voor mijn broer gemaakt,
    die ik kreeg was vet :Y)

    Decoy schreef:
    Vet gaaf!


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.