• Ik heb dus sinds kort een abonoment bij de Hi ( een €25,- euro abonoment). En als ik opvraag krijg ik dit "Uw tegoed is €50,22 tot factuur 16 december." Maar ik snap het niet zo goed wat ze nu bedoelen. Dat abonoment is pas sinds in 1 December in gegaan, dus hoe kan ik nu al zoveel Btg hebben? Kan iemand me helpen?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 16:40 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je hebt 50,22 euro belttegoed en nat 16 dezember is het niet meer geldig,dacht ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Je hebt 50,22 euro belttegoed en nat 16 dezember is het niet meer geldig,dacht ik.


    Omg, dat krijg ik dan nooit op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Luctus schreef:
    Je hebt 50,22 euro belttegoed en nat 16 dezember is het niet meer geldig,dacht ik.

    dat is dan wel kut, want het is al bijna 16 december =3

    Ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij is het zo iets.Anders moet je even naar een winkel gaan daar kunnen ze het je wel vertellen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hee ik ben op 16 december jarig. ='D oke sorry die moest even, gm ik zou niet weten wat het betekend, je zal ook nog wel niet zoveel hebebn opgemaakt of wel?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sorry ik zou het zo ook niet weten. Misschien kun je het callcenter van je provider bellen. Misschien dat zij je dan verder kunnen helpen?!


    Wie du mir, so ich dir.

    Hush schreef:
    Hee ik ben op 16 december jarig. ='D oke sorry die moest even, gm ik zou niet weten wat het betekend, je zal ook nog wel niet zoveel hebebn opgemaakt of wel?


    Nee, dat weet ik zeker. Het zal echt niet €5,- per sms zijn, lijkt me.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook een Hi abbo van €25. Maar als ik mijn tegoed opvraag, krijg ik het altijd in procenten te zien.
    Maar als het goed is, gaat je overgebleven tegoed van die maand, één maand mee. (Dus stel je houd in dec. 5 euro over, dan heb je de volgende maand dus €30 om te besteden. En daarna vervalt het.) Snap je?
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 16:44 ]


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Ik heb ook een Hi abbo van €25. Maar als ik mijn tegoed opvraag, krijg ik het altijd in procenten te zien.
    Maar als het goed is, gaat je overgebleven tegoed van die maand, één maand mee. (Dus stel je houd in dec. 5 euro over, dan heb je de volgende maand dus €30 om te besteden. En daarna vervalt het.) Snap je?
    (nerd)


    Dat vertelde die verkoper mij ook, maar dan snap ik niet waarom er een euro teken staat-.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    betekend dat je tot 16 december zoveel hebt. Als je een abbo hebt waar je btg er steeds bij komt dan krijg je daarna weer geld erbij, dus hoef je het niet op te maken. En anders gaat je overgebleven geld weg en krijg je nieuw. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dat vertelde die verkoper mij ook, maar dan snap ik niet waarom er een euro teken staat-.-'


    Ik denk dat je dat gewoon moet zien als een procent teken?
    Oké, laat maar. Ik heb geen idee, sorry.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb 20 euro abo bij Hi, maar als ik m'n saldo opvraag krijg ik het ook gewoon in procenten te zien..
    Wat raar dan. o_o Misschien even afwachten tot 16 december en anders het callcenter bellen zoals Silbermond zei? Succes ermee ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Warrior schreef:
    Ik heb 20 euro abo bij Hi, maar als ik m'n saldo opvraag krijg ik het ook gewoon in procenten te zien..
    Wat raar dan. o_o Misschien even afwachten tot 16 december en anders het callcenter bellen zoals Silbermond zei? Succes ermee ;p


    Ik wacht wel tot 16 December, en daarna zien wel wel weer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whipple schreef:
    (...)
    dat is dan wel kut, want het is al bijna 16 december =3


    dat word veel bellen en smsen =D


    I'm your biggest night mare

    Trouwens, om je tegoed te weten te komen, moest je toch 'saldo' smsen naar *nummer*. Maar ik weet dus niet meer wat dat nummer is. Iemand een idee? :A


    Protège moi de mes désirs.