• Serieus, ik lag werkelijk plat toen ik het las x'D

    Iedere pauze gaan er ruim 100 leerlingen van mijn school naar de C1000 (dat is een supermarkt) die twee straten verder ligt. Nou, ze maken er een puinhoop van, zijn irritant en stelen (Ik niet, ik ben lief (A)). En nu hebben ze dus besloten dat leerlingen van onze school niet meer bij de C1000 naar binnen mogen, en dat vind ik grappig 8D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 18:44 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat is de C1000? Maar wel grappig :'D


    Only losers can act the way you do

    Haha o my god. Als leerlingen van onze school de supermarkt niet meer in mogen gaan we dus daadwerkelijk dood.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Roulette schreef:
    Wat is de C1000? Maar wel grappig :'D

    Een supermarkt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zit op ook Blariacum :3
    En ja, dat hoorde ik deze week ook D: Maar ik ga toch altijd naar de C100 in Blerick, in het dorp.


    I live for the applause, you will die for it.

    whaha.. Venlo? Ik zit op het valuas, leerlingen van onze school gaan altijd naar de Benders(Plus), hoewel het eigenlijk niet mag..
    Maar wij gaan meestal als we tussen uur hebben gewoon naar de stad..


    Je moet worden wie je bent.

    Wij hebben gewoon een tankstation recht naast onze school, yeah :3
    Maar daar mogen ook maar 2 leerlingen tegelijk binnen -.- niet dat iemand dat doet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij mogen tussen 11 en 1 uur niet meer naar de Nettorama bij onze school in de buurt. Niet dat ik er ooit heen ging xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hahaha bij ons bij de c100 mogen leerlingen van VvG ook niet meer naar binnen ;]
    dus gaan ze maar naar de Aldi of de Poiez ofzo ;]


    It's not the same without you.

    Fucking dom. :'D
    Ja, behalve het stelen dan, levert het juist vet veel op.


    blame the bully.

    Omg, ik moet tijdens de pauze in school blijven. ._.
    Maar alsof iemand die regel gaat volgen. :'DD

    haha wij gaan tlidj naar de Sanders :3


    We can only learn to love by loving.

    Whaha xD

    wij mogen niet meer de shell in(iedereen van school hea), omdat er teveel gestolen werd!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha :'D Dat zou voor mij een hel zijn. Ik ga zowat bijna elke pauze de stad in. Niet dat ik altijd wat koop ofzo, maar gewoon voor de gezelligheid.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, wij mogen niet eens buiten het school, enkel de hogere jaren, maar ook enkel tijdens de middagpauze :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson