• Helleeeu (:

    Vandaag hadden we dus Sinterklaas op school. (Er liepen trouwens twee sinterklaasen rond, echt eng. ._.) Maargoed, we gingen met de klas dit jaar geen suprises doen, maar een spel. Iedereen moest minimaal drie cadeau's kopen van in totaal 5 euro. We werden in de klas in drie groepen verdeeld. Ik zat met een aantal vriendinnen samen met onze twee mentoren (ja, ik weet ook niet waarom we er twee hebben x'D) Nouja, we legden allemaal onze cadeau's in het midden. Daarna gingne met de dobeelsteen gooien. Wie zes gooide, mocht een pakje pakken. Wanneer alle pakes weg waren, begon het echte spel. Als je een bepaalde cijfer gooide, moest je dat doen:

    1: een pakje van links pakken
    2: een pakte van rechts pakken
    3: een willekeurig pakje pakken
    4: een pakje openmaken (mag je niet houden)
    5: alle pakjes naar rechts schuiven (dus naar de buurman/vrouw)
    6: alle pakjes naar links schuiven


    Eén van de mentoren had de kookwekker gezet en wanneer die af zou gaan, mocht je alle pakjes houden die voor je liggen. En waar eindig ik mee? NIETS! x'D Echt, ik lag plat van het lachen. Maar ik kreeg uiteindelijk alle pakjes van mijn mentor. (cat)

    Maar het is een leuk spel. x]
    Ik moest dit even melden.
    Maar om het een beetje nuttig te houden? Deden jullie (of gaan jullie nog) iets anders dan suprises?

    (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sagesse schreef:
    Wij doen niet echt iets.
    Maar ik heb zwarte Piet blank het klaslokaal zien binnenkomen en zwart zien buiten gaan. (cat)


    Haha x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    xBiteMe schreef:
    Wij hadden zo'n groot pepernotengevecht in de kantine dat je kon schaatsen over de kruimels die de hele zaal bedekten :Y)


    Dat moeesten wij eens flikken. Een paar uurtjes vegen x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sentiment schreef:
    Wij doen niets met school voor sinterklaas (4 havo) Maar er liep wel een sinterklaas rond voor de 1ste en 2de klassers. Maar die sinterklaas is een leraar, die ik vorig jaar had. Dus ik riep "Hallo Meneer van Elferen(hij is cool en jong)" hij zo "Ik ben Sinterklaas! Wil jij met zwarte piet mee in de zak naar Spanje?" God ik dacht dat ik niet meer bij zou komen.


    Dat is raar x') IK zou ook plat liggen van het lachen x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    PaperHearts schreef:
    Bij ons komt de sint ook. Maar er moeten altijde een paar mensen naar voor in de klas gaan en een sinterklaasliedje zingen ofzo omdat ze stout geweest zijn. Das niet zo tof als je daar zelf moet staan, maar als je anderen ziet is het best grappig ja :p


    Dat is een goeie! Die ga ik onthoud ik voor volgend jaar x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Revelation schreef:
    (...)

    Haha x'D


    Jaman, dat was zo, er kwam een man binnen -wij hadden gelaat- en wij zo allemaal: 'wtf gaat die leerkracht nu een gelaatsverzorging uitvoeren?' Gahha, bleek dat zij die ging zwart maken met kindergrimme (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Revelation schreef:
    (...)

    Dat moeesten wij eens flikken. Een paar uurtjes vegen x'D

    Haha, aahw.
    Bij ons hebben de bruggers altijd corvee (duivel)


    I clicked my heels and wished for you.

    bij ons dénken die mafkezen niet eens of het nu wel of niet sinterklaas is --'


    we've only said goodbye with words

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Haha, aahw.
    Bij ons hebben de bruggers altijd corvee (duivel)


    Wij hebben 1, 2 en 3. En helaas ik zit in de 3e. x'D ik heb mijn corvee al gehad, dus ik hoop dat het nu gebeurd is x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    SKANDAR schreef:
    bij ons dénken die mafkezen niet eens of het nu wel of niet sinterklaas is --'


    Ö Die krijgen zekerweten zout in hun schoentje (duivel)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Revelation schreef:
    (...)

    Ö Die krijgen zekerweten zout in hun schoentje (duivel)


    haha, dat hoop ik wel. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Noise schreef:
    (...)

    Acchhh...
    Wat jammer...
    Wij hadden ook een spel vandaag,,
    Jammer dat ze het bij jullie niet deeden..


    Maar speculaas is LEKKER X'D


    'Hard Times, Nice Live'

    Grasshopper schreef:
    (...)
    Acchhh...
    Wat jammer...
    Wij hadden ook een spel vandaag,,
    Jammer dat ze het bij jullie niet deeden..


    Maar speculaas is LEKKER X'D


    Hetzelfde spel hè slimmerik. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Bij ons is het sinterklaasfeest voor de zesdes. Er is dan een Sinterklaas en een Nico en Demus en de rest zijn allemaal pieten. En dan moeten we drie shows doen en de hele dag de baas zijn op school. Echt leuk. :'D Dit jaar mocht ik dat dus en dat was echt geweldig. :9~

    Ik moest examen afleggen terwijl die kinderen van de lagere school super luid zaten Sinterklaasliedjes te zingen, buh.


    Tanya is de beste.

    Rascalize schreef:
    Bij ons is het sinterklaasfeest voor de zesdes. Er is dan een Sinterklaas en een Nico en Demus en de rest zijn allemaal pieten. En dan moeten we drie shows doen en de hele dag de baas zijn op school. Echt leuk. :'D Dit jaar mocht ik dat dus en dat was echt geweldig. :9~


    Cooool :3


    And now we're counting down to Phase Zero.