• Ja, want wij moesten voor Levensbeschouwing en Nederlands -Gezamenlijke opdracht- een eigen enquête maken. (En het moest dus wat met LB te maken hebben.) Wij hebben 'Geluk onder tienermeisjes' gekozen.
    En het was best leuk om zo'n ding te maken. Maar ook moeilijk, want we wisten geen vragen. :'D

    Dus, nu vraag ik jullie of jullie de enquête in willen vullen. Het zijn maar 10 vragen..



    Dankjewel.(flower)


    everything, in time

    http://85.12.43.219/~enquete/toonenquete.php?id=28234


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Want ik kan de resultaten niet zien?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Want ik kan de resultaten niet zien?

    Hmm, ik zal ff kijken. Want dat moet wel kunnen!

    Oohja!
    Ergens staat een vierkant blokje, en daar staat een rode en zwarte lijn in. Als je daar klikt, staat er statisstieken.
    Vink je aan wat jij nodig vind, en dan op verzenden.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Hmm, ik zal ff kijken. Want dat moet wel kunnen!

    Oohja!
    Ergens staat een vierkant blokje, en daar staat een rode en zwarte lijn in. Als je daar klikt, staat er statisstieken.
    Vink je aan wat jij nodig vind, en dan op verzenden.
    ik zie dat vierkantje niet..?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb het ingevuld!


    Never run out of reasons to smile...

    Gedaaan :')

    Ingevuld :)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ingevuld (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ingevuld.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik val niet meer onder tienermeisjes x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg