• Op mijn school moet je in het vrije deel minimaal 1 vak hebben. Ik heb er twee gekozen: Economie en Bewegen, Sport en Maatschappij (BSM).
    En nu zit ik met een probleem, want ik vind BSM eigenlijk helemaal geen zak aan. Die vent die het geeft is hatelijk, de theorie is vet irritant en het sporten dat we doen is gewoon belachelijk.
    Nou ben ik er al over aan het denken om het te laten vallen, maar dan zit ik eigenlijk met een probleem met Economie, waar ik nu een 4,3 voor sta.
    Als ik BSM laat vallen, moet ik doorgaan met Economie, maar als ik Economie laat vallen, moet ik doorgaan met BSM... En om met allebei door te gaan, daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in :X

    Heeft iemand tips?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zou met allebei doorgaan. Later zul je er wel wat aan hebben denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doorgaan met het geen waar je voldoende voor staat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zijn er geen andere vakken waar je voor kunt kiezen? Want misschien zijn die wel leuker..


    Never run out of reasons to smile...

    kzou het nog even aankijken
    probeer die 4,3 van economie op te halen naar een voldoende en laat dan bsm vallen en anders dan met bsm doorgaan hoe verschrikkelijk je het ook vind
    succes
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Hannahisleuk schreef:
    Zijn er geen andere vakken waar je voor kunt kiezen? Want misschien zijn die wel leuker..

    Dat kan nu niet meer, periode 2 is al begonnen. En tevens zijn dit de vakken die ik wel het leukste vond.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je kan je economie nog ophalen, maar je kan het ook laten vallen, en doorgaan met BSM. Ja, die lessen zijn saai, maar ja, het is hetgeen waar je het best in bent. Of ga gewoon met allebei door, dan.. tja. Ik weet het eigenlijk niet.
    Welk profiel doe je trouwens?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 17:28 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Je kan je economie nog ophalen, maar je kan het ook laten vallen, en doorgaan met BSM. Ja, die lessen zijn saai, maar ja, het is hetgeen waar je het best in bent. Of ga gewoon met allebei door, dan.. tja. Ik weet het eigenlijk niet.
    Welk profiel doe je trouwens?

    Nou, zo goed is mijn BSM punt nou ook weer niet...
    Ik heb trouwens een NG/NT profiel
    (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.