• Hoi :3

    Ik verveel me dus ongelooflijk erg hier onder aarsrijkskunde. Over 18 minuten ben ik dan wel uit, maar toch moet ik even klagen. (aa') Nou ja, de rest van de dag lekker thuis zitten niets doen. x'D

    En om deze topic toch nuttig te houden. Zit je zelf nu op school? Zo ja, welk vak en verveel je je ook? x'D


    :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Jaa, ik zit bij Engels nu. En ik verveel me ook, en ik heb honger, haha. :')

    Fragile schreef:
    Jaa, ik zit bij Engels nu. En ik verveel me ook, en ik heb honger, haha. :')


    Hehe ;3 Saai. Wij gaan nooit achter de computer met Engels ._. En mijn vriendin naast me heeft ook honger. x'D Ik niet._.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    -> verplaatsing naar offtopic

    Revelation schreef:
    (...)

    Hehe ;3 Saai. Wij gaan nooit achter de computer met Engels ._. En mijn vriendin naast me heeft ook honger. x'D Ik niet._.


    Wij gaan nooit op de computer met aardrijkskunde ;o En ik heb altijd honger, haha. Maaaar ben kwart voor 2 alweer uit. :9~

    Krullah schreef:
    -> verplaatsing naar offtopic


    Okaaay :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Fragile schreef:
    (...)

    Wij gaan nooit op de computer met aardrijkskunde ;o En ik heb altijd honger, haha. Maaaar ben kwart voor 2 alweer uit. :9~


    Nou, wij hebben nu een soort project over volken. maar ik heb die al af. x'D Ik ben over tien minuten uit. Hallelujaaa! x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    nee ik zit niet op school op dit moment x'D

    Ik zit nu thuis. Ik zou eigenlijk Wiskunde moeten leren voor de examens maar dat is zo saai. Want het is allemaal herhaling van vorig jaar. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zou nu gedragswetenschappen moeten leren :X


    Happiness hit her like a train on a track