• mijn nederlands leraar is zo'n zeur.

    We hadden dus lang geleden een leestekst gemaakt voor punt, en vandaag kregen we die terug. Eigenlijk had ik een 6,5 -wat ik wel goed vind voor een leestekst- Maar.. hij had er nog 0,2 afgetrokken, omdat ik 1. leestekensvergeten was, waar ze hoorde. En 2. had ik een woord verkeerd gespeld =3 -ik had een 'n' te weinig x_x-

    Van die spelfout dacht ik nog wel van: "oke, ja jammer." Maar die andere fout x_x
    we hadden vorig jaar aan 't einde van het jaar heel kort over leestekens gehad enzoo =3 en dat was het.

    En ik kan die man zo hard niet uitstaan,
    wij mogen geen fouten maken en als we dat dan doen is het van: "dat is dom"
    en hij zegt wel zelf van: "Ik ben ook een mens en ik kan ook fouten maken.." blablablaaa x_X

    Hebben jullie ook van die stomme nederlands leraren?

    Damn, dat slaat nergens op. En nee, mijn Nederlandse lerares is echt aardig, en ze is ook meteen mijn mentor :')

    Bij ons gaat er bij so's gelijk 1 heel punt af als je een E teveel of te weinig hebt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    Damn, dat slaat nergens op. En nee, mijn Nederlandse lerares is echt aardig, en ze is ook meteen mijn mentor :')

    ja vond ik ook al. =3

    Of dit:

    Op dinsdag hebben we 't eerste uur nederlands. En ik en een vriendin van mij mogen te laat komen -lang verhaal; hou het er maar op, dat we het niet halen door de trei =3-
    En dan komen we dus rond kwart voor 9 de les in en dan zei hij een keer: "Ik wacht nog steeds af, tot de keer dat jullie eens uit jezelf 'goede morgen' zeggen." *wij zeggen nooit goedemorgen omdat het in zijn les geen goedemorgen is x'D*
    En toen hij dat zei, dacht ik: "Dan kun je lang wachten" =3


    soms ben ik zoo evil he (A) =3

    De mijne praat altijd heel langzaam en op een monotone stem. Verder is hij heel streng.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn NE leerkracht noemen wij 'de Poembak' (= Lavabo)
    Omdat hij een poembaksmoel heeft. (nerd)

    En hij kan zagen en hij is raar en egoïstisch en blablabla.. (krul)


    Let the Night embrace you

    Confessions schreef:
    Bij ons gaat er bij so's gelijk 1 heel punt af als je een E teveel of te weinig hebt.

    ja, normaal bij ons ook.
    alleen is hij 'soepel' geweest.
    Anders had ik een 4,5 gehad x'D
    dus ik ben wel blij (A)

    Whipple schreef:
    (...)
    ja vond ik ook al. =3

    Of dit:

    Op dinsdag hebben we 't eerste uur nederlands. En ik en een vriendin van mij mogen te laat komen -lang verhaal; hou het er maar op, dat we het niet halen door de trei =3-
    En dan komen we dus rond kwart voor 9 de les in en dan zei hij een keer: "Ik wacht nog steeds af, tot de keer dat jullie eens uit jezelf 'goede morgen' zeggen." *wij zeggen nooit goedemorgen omdat het in zijn les geen goedemorgen is x'D*
    En toen hij dat zei, dacht ik: "Dan kun je lang wachten" =3



    soms ben ik zoo evil he (A) =3


    Haha, gelijk heb je :Y)

    Fragile schreef:
    (...)

    Haha, gelijk heb je :Y)

    dat vonden wij ook x'D
    gelukkig heb ik volgende week pas weer nederlands.
    :Y)

    Wij krijgen op onze toets/examen van Nederlands -0.5 per dt-fout ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Wij krijgen op onze toets/examen van Nederlands -0.5 per dt-fout ;x

    wij de volgende keer 1 heel punt x_x