• Heeyy mensen, ik weer. Ik heb dus een jongen bij me op school, en ik weet nou niet of ik hem nog steeds leuk vind... Ik was t eerst wel, maar ik weet hoe hij over meisjes denkt en hij wil met een vriendin van me. Zij wil ook maar, mag geen vreind nu van haar ouders... Maar het probleem is dat hij tijdje terug wel gewoon veel met me praatte en knuffels gaf enzo, gwn als vrienden hoor. Maar nu doet hij dat nooit meer en geeft geen reden waarom. Ik betrap mezelf ook dat ik een beetje jaloezie voel als hun 2 wel knufels geven aan elkaar en met elkaar kunnen lachen. 't is ook dat ik bijna niemand anders heb op deze nieuwe school en die vriendin is eigenlijk altijd bij hem... Aargh!! wat moet ik nou doen? Reacties plss..
    XXX M.Y.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 13:05 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik zou blij voor hun zijn, want liefde kun je nu eenmaal niet tegenhouden. Maar praat met haar hoe jij je eronder voelt en dan kan ze er rekening mee houden. En doet ze dat niet, dan is ze geen echte vriendin. 't Klinkt hard, maar het is nu eenmaal zo. En waarom heb je bijna niemand anders? Zorg dat je dan anderen om je heen krijgt waar je het gezellig hebt en het goed mee kunt vinden. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    We hebben maar zo'n 60 mensen ofzo op deze school zitten -.- zo'n soort mogolen schooltje waar ik op ben gedumpt. Maar er zijn 3 groepjes:
    - de baby's (bruggers, debielen ict.)
    - de 'stoere', die zijn zowat nooit aardig en roddelen over je van t moment dat je buiten gehoorafstand bent
    - en de rest: die jongen, mijn vriendin en nog een paar, dat verschilt wel is

    en ze is wel een echte vriendin, maar ik heb haar laatst vertelt dat ik hem niet meer leuk vond... dat dacht ik ook, maar elke keer als ik in z'n ogen kijk, dan kan ik nouwelijks wegkijken :S


    Second star on the right and straight on till morning

    Dan moet je nog een keer met haar erover praten dat je niet weet hoe je gevoel er nu inligt. Als jij haar nergens inzicht ingeeft, weet zij ook niet hoe zij moet handelen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Omg!! dit moet ik echt even kwijt, ookal mag ik nu niet op de comp... Die "vriendin" is gewoon... een FXCKING SLUTT !!!!!!

    Sorry, maar dat moest er even uit -.-' Elke keer als ik bij haar & die jongen kom staan of maar een seconde hun richting op kijk, gaat ze al meteen van: 'Jaloers??' En dan gaat ze exspres tegen hem aan leunen en knuffel geven of iets anders... Ik dacht dat ze mijn vriendin was!

    heeft iemand tips hiertegen? of tips hoe ik háár kan kwetsen? ze is gwn the Devil herself en verbergt dat achter een heel sgattig lief meisje >.<

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 13:59 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    O.O Nu net schreeuwt ze door het lokaal: 'Heey lekkerding. Ze is verliefd op je hoor! Vleermuis is verliefd op je' (vleermuis: goth, zo schelden hele sommigen mij uit die niet eens weten wat goth is. Want ik lijk niet eens daarop)

    Hoe kan ik haar terugpakken? Kan iemand helpen?


    Second star on the right and straight on till morning