• halloo mensjusss!!
    Mijn vriendje waar ik vandaag toevallig al anderhalfjaar mee heb =D.
    zoekt een afzakmutsje xD en ik eigg ook maaawr we dragen toch soms klere van elkaar :P
    Wie weet waar ik die ken kope alvast bedankt wnt ik ben hopeloos ik kan het nergens vinde:S(cat)

    Ik heb hem van de Coolcat..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Poppy schreef:
    (...) thanQ (A)(A)

    Alsjeblieft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een beany dus :'DD?!

    Die hebben ze in de nieuwe collectie van de H&M, Coolcat, Jeancenter, Sting, uhm wat nog meer. Six volgens mij ook, maar alleen bij de filialen die groten zijn als een schoenendoos. Hoop dat je wat vind :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Een jongen uit mijn klas heeft ook zo'n soort muts. Het lijkt net een zwart-wit gestreepte Sok! En die staat dan nog zo overeind ook hé x"D Whaha te melug gewoon;"D Maar ik heb geen idee waar hij die gekocht heeft x'D


    .

    BlackxRoses schreef:
    Een jongen uit mijn klas heeft ook zo'n soort muts. Het lijkt net een zwart-wit gestreepte Sok! En die staat dan nog zo overeind ook hé x"D Whaha te melug gewoon;"D Maar ik heb geen idee waar hij die gekocht heeft x'D
    maar een afzakmuts staat tog niet overeind 8''D anders zou het tog geen afzakmuts hete ik denk dat ie wat anders hebt(A)