• Het uit te maken met je vriend?
    Ik zit beetje erg in de knoop met mijn gevoelens..

1. Ik vind hem eigenlijk niet meer heel erg echt leuk.
    2. Ik denk best vaak dat ik zonder deze relatie kan enzo.
    3. Ik voel me niet meer zo 'wow' als ik met hem spreek/praat.
    4. Klef doen heb ik ook eigenlijk niet meer zo heel veel zin in.

het lastige is,
    ik ben al een half jaar bij hem, maar van de ene kant durf ik hem niet te laten gaan.

is een tijdelijke break-up misschien iets?

Help me, please...

[ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 20:52 ]

Ik denk zo'n beetje bij deze 4 punten? Wanneer je het zelf niet meer echt leuk vindt om bij hem te zijn en gewoon niet meer verliefd bent, dan is het klaar. Klinkt hard, maar is wel zo.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Als ik dit zo lees zou ik denken dat je er wel klaar mee/voor bent.
    Maar ik heb daar niets over te zeggen, de beslissing ligt bij jou.

hoi, jij bent leuk.

Het is jouw keuze.
    Maar als ik die 4 punten lees, denk ik wel dat jij niet meer zo verliefd bent op je vriend.

Never run out of reasons to smile...

Bandana schreef:
    Ik denk zo'n beetje bij deze 4 punten? Wanneer je het zelf niet meer echt leuk vindt om bij hem te zijn en gewoon niet meer verliefd bent, dan is het klaar. Klinkt hard, maar is wel zo.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

WILLIAM schreef:
    Als ik dit zo lees zou ik denken dat je er wel klaar mee/voor bent.
    Maar ik heb daar niets over te zeggen, de beslissing ligt bij jou.[/quote
    soms denk ik; helaas van wel

Als je echt het gevoel hebt dat je geen gevoelens meer voor hem hebt, vind ik het een goede reden om het uit te maken. Nu heb ik eerder het idee dat door hoe lang jullie relatie al duurt je verliefdheid meer in 'houden van' is veranderd. Dan hoef je niet meer continue klef te doen en kun je wel een keer een dagje of 2 zonder elkaar.
    Maar zodra je je niet meer bij hem op je gemak voelt of de negatieve eigenschappen van hem niet meer opwegen tegen de positieve is het denk ik idd tijd om het uit te maken.
    Je kunt een relatie ook leuker maken door gewoon een keer iets totaal anders dan anders te gaan doen. Ga een keer wat geks doen met elkaar, zoals bergbeklimmen, mountainbiken of lasergunnen. Verzin iets leuks (: Als je daarna nog het idee hebt dat het niets meer wordt, kun je het dan altijd nog uitmaken. Want je vindt hem nog wel heel leuk, en als het eenmaal uit is blijft het (meestal) ook uit.
    Succes ^^

I clicked my heels and wished for you.

xBiteMe schreef:
    Als je echt het gevoel hebt dat je geen gevoelens meer voor hem hebt, vind ik het een goede reden om het uit te maken. Nu heb ik eerder het idee dat door hoe lang jullie relatie al duurt je verliefdheid meer in 'houden van' is veranderd. Dan hoef je niet meer continue klef te doen en kun je wel een keer een dagje of 2 zonder elkaar.
    Maar zodra je je niet meer bij hem op je gemak voelt of de negatieve eigenschappen van hem niet meer opwegen tegen de positieve is het denk ik idd tijd om het uit te maken.
    Je kunt een relatie ook leuker maken door gewoon een keer iets totaal anders dan anders te gaan doen. Ga een keer wat geks doen met elkaar, zoals bergbeklimmen, mountainbiken of lasergunnen. Verzin iets leuks (: Als je daarna nog het idee hebt dat het niets meer wordt, kun je het dan altijd nog uitmaken. Want je vindt hem nog wel heel leuk, en als het eenmaal uit is blijft het (meestal) ook uit.
    Succes ^^

very thanks <3

zou je denken dat tijdelijke break-up ook iets is?

Ik denk dat je eerst een break-up zou moeten doen, en dan kijken wat het beste is.
    Of afwachten.. je weet maar nooit

your eyes are like stars in the night.

Leg het hem uit, en zie hoe het is zonder hem. Als e dan beseft dat alles eigenlijk toch beter was mét hem, kan je er (als hij het goed vindt) gewoon mee doorgaan. Desnoods blijf je gewoon vrienden e ^^

007

Q schreef:
    Leg het hem uit, en zie hoe het is zonder hem. Als e dan beseft dat alles eigenlijk toch beter was mét hem, kan je er (als hij het goed vindt) gewoon mee doorgaan. Desnoods blijf je gewoon vrienden e ^^

You were much more muchier, you've lost your muchness.

hoevaak zag je die dude dan?

Als ik jou was zal ik hem laten gaan, als je met hem door gaat zónder gevoelens voor hem te hebben lieg je niet alleen tegen hem, maar ook tegen je zelf. Het klinkt heel egoïstisch om dit te zeggen, maar dat is het niet. Je moet niet alleen aan zijn gevoelens denken maar ook aan de jouwe.

Succes&Sterkte.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Poppy schreef:
    hoevaak zag je die dude dan?

ik zag die 'dude' eerst 3 tot 6 keer per week.
    nu 2 tot 4 keer ongeveer per week

Bandana schreef:

anonymous schreef:
    (...)
    ik zag die 'dude' eerst 3 tot 6 keer per week.
    nu 2 tot 4 keer ongeveer per week

das best vaak miss minder afspreken ofzo