Want we hadden geschiedenis S.O. en toen iedereen klaar was, ging de leraar vertellen over wat leerlingen gingen doen, als ze klaar waren.
En eentje deed 'ie na, en ik lag dubbel. :'DD
En ik kan een beetje moeilijk vertellen wat het is, want het is pas écht grappig als je het ziet x'D
hahah :'DDD
liggen jullie ook wel eens dubbel op school? x'D
-ja, ik ben ik een topic-maak-bui -
-
30 nov 2009 - 19:4530 nov 2009 - 19:4530 nov 2009 - 19:46
altijd, elke pauze of elke minuut. -nee das overdreven- ik heb een vriendin en die is zóó grappig, we doen het bijna in onze broeken door haar. :'D
we've only said goodbye with words
30 nov 2009 - 19:46Soms wel. Vooral bij mijn leerkracht godsdienst.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
30 nov 2009 - 19:46Ik lich zo vaak dubbel op school..
Hoe moet je je de school anders overleven?? ;o''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
30 nov 2009 - 19:47Aurora schreef:
altijd, elke pauze of elke minuut. -nee das overdreven- ik heb een vriendin en die is zóó grappig, we doen het bijna in onze broeken door haar. :'D
dat is vet
ik ben op school meestal wel 'dood' x'D
en ik ben nu toch wel hyper
haha :'DD30 nov 2009 - 19:47Ja. Laatst onder wiskunde hadden we het over leraren waar we niet mee op konden schieten. En ik was al vet melig. En er is ook een heeeele dikke biologie lerares bij ons op school. Toen zei de jongen die naast me zat; 'IK PAS NIET MET HAAR DOOR 1 DEUR.' Dus ik kwam niet meer bij van het lachen. Maar de anderen begrepen hem pas vet laat..
http://ciinderella-.tumblr.com/
30 nov 2009 - 19:48Er gaat bij mij geen dag voorbij waarbij ik niet dubbel lig op school. :'DD
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
30 nov 2009 - 19:50Best vaak, nu ik erover nadenk.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
30 nov 2009 - 19:5130 nov 2009 - 19:52JA want bij gym was er zo'n dikke joch door zo'n stoeltje heen gekrakt en dat was grappig haha ;x
when words fail, music speaks.
30 nov 2009 - 19:52Fictional schreef:
Er gaat bij mij geen dag voorbij waarbij ik niet dubbel lig op school. :'DD30 nov 2009 - 19:54Nou, overlaatst lag de klas dubbel om iets wat ik zei, maar dat was echt vet dom want het was niet de bedoeling dat iedereen eht hoorde. :'D
En ik had toen de meneer rood laten worden x.x"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
30 nov 2009 - 19:55Zo vaak :'D.
Vooral dan bij wiskunde en geschiedenis :'DIf you had never come out of the blue, I would've stay
30 nov 2009 - 19:57Whipple schreef:
(...)
ik eigenlijk niet zo heel vaak x'D
De meeste leerlingen zijn gewoon ontzettend grappig, maar de reactie van de leraren daarop is onbetaalbaar.Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
30 nov 2009 - 19:57