• Uhm, bij mij.
    Al mijn familie en vrienden nog eens een knuffel zeggen en dat ik héél veel van hun houd.
    Ohja, en ook nog tussen niet-bijtende haaien zwemmen :)


    - hoi ;D

    Afscheid nemen van mijn familie en vrienden.


    Never run out of reasons to smile...

    -vrienden en familie een knuffel geven en ze zeggen dat ik van ze hou.
    -een moest het niet zo lang meer duren één bepaald persoon laten weten dat hij heel erg veel voor me betekend en dat ik blij ben dat ik hem ken(de)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nog tegen mijn familie en vrienden zeggen dat ik van ze hou.

    Tegen iedereen waar ik van hou en die ik graag zie zeggen dat ik van hen hou en hen graag zie en bedanken dat ze er altijd voor me geweest zijn.

    Rascalize schreef:
    Tegen iedereen waar ik van hou en die ik graag zie zeggen dat ik van hen hou en hen graag zie en bedanken dat ze er altijd voor me geweest zijn.

    Iedereen bedanken die mij hebben gesteund en bijgestaan in moeilijke tijden, maar van mijn meest dierbare mensen geen afscheid nemen, dat wil ik ze niet aan doen.
    Ik zie het al voor me hoe ik mijn zusje ga zeggen dat ik er de volgende dag niet meer ben. Die wordt hysterisch.


    -

    Was hier niet al een topic over?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Piano spelen, muziek maken, en vooral veel bij mijn vrienden/ familie zijn denk ik


    your eyes are like stars in the night.

    ik wil nog een x naar TH & lady gaga
    en ik wil lekker batsen tot de tijd voorbij is :'D
    en beroemd worden, njah, meer beroemd worden :W

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 20:41 ]

    Hannahisleuk schreef:
    Afscheid nemen van mijn familie en vrienden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    en nog naar het jonas brothers concert gaan tuurlijk! :9~

    Sagesse schreef:
    -vrienden en familie een knuffel geven en ze zeggen dat ik van ze hou.
    -een moest het niet zo lang meer duren één bepaald persoon laten weten dat hij heel erg veel voor me betekend en dat ik blij ben dat ik hem ken(de)

    Thesame


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Iemand die ik haat een klap geven, omdat ze die nog verdiende. En afscheid nemen van mijn familie en vrienden. En regelen dat mijn begrafenis móói wordt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zeggen tegen de mensen waarvan ik hou,, dat ze neit om mij moeten huilen,, en gewoon veder meoten agan emt hun leven..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    afscheid nemen van dierbare mensen. skandar keynes, william moseley, anna popplewell, georgie henley, miley cyrus, pixie lott ontmoeten. pixie lott, shakira, kings of leon, beyoncé en lady gaga concerten. de niet aardige mensen in een zwart gat laten vallen :x. een goodkope en betere ipod/iphone uitvinden met alles erop en eraan -nee haha-.


    we've only said goodbye with words