• Hello darlings,
    barbara (ILOVENAOM) en ik zijn bezig met een mini-storie. Haha, en wij zijn benieuwd naar jullie mening.
    We noemen heb:
    Try to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.
    Uitleggen waarover het gaat is nu nog niet nodig. Ik heb al een klein stukje geschreven.

    Een hoge monotone pieptoon vulde de witte kamer die eerst alleen nog maar gevuld was met een bed. Nu was hij ook gevuld met verdriet, het bed moest de kamer delen.

    Het meisje dat ik het bed ligt lijkt zeer ongelukkig. Ze is niet vredig gestorven niet met een glimlach op haar gezicht. Ze ligt er treutig bij met haar mondhoeken naar beneden gekrult. Nooit zal een glimlach haar lippen nog mogen sieren.


    Nou wat vinden jullie ervan?

    x

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 19:38 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mooi.


    You can run but not hide

    Super mooi!


    Think before you act.

    Thanks.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeeeeh, prachtig :'D


    - hoi ;D

    Mooi!


    Never run out of reasons to smile...

    Yayayaya! Wij gaan schijven :9~

    ILOVENAOM schreef:
    Yayayaya! Wij gaan schijven :9~

    Duuh en deze keer afmaken en niet zoals bij onze andere storie stoppen bij deel 22 ofzo (het is wel een record)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb weer een stuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.