• Ja, dat moeten jullie allemaal tegen Lize zeggen. (LIZEPIET)
    Want ze wilt weg, omdat ze de sfeer hier niet meer zo leuk vind, etc. MAAR DAT WIL IK NIET.
    En dus gaan we zeggen dat ze moet blijven. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De sfeer hier is ook niet leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    De sfeer hier is ook niet leuk.

    Breng daar maar iets tegen in, mattie. (:


    All was well.

    Maar hoe komt dat dan?
    Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel van gemerkt.. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Maar hoe komt dat dan?
    Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel van gemerkt.. ;x

    Als je de zomer van 2008 hebt mee gemaakt tsjaa, dan merk je het wel. Alles was veel vrijer en er waren nog andere mensen die het leven erin hielden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK WIL OOK NIET DAT MIJN HUSBAND WEGGAAT (huil)
    Maar ze heeft gelijk, er is hier constant ruzie enzo, maar ze mag niet weggaan :[

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:26 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik wist echt niet hoe erg het eigenlijk was dan.. ._.
    Fuck.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    We kunnen nu wel allemaal gaan zeggen dat de sfeer niet leuk is enzo,maar dat help niet.In plaats van zeuren kunnen we het proberen te veranderen,zodat ze blijft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De mensen hier op Q worden steeds banaler in hun woorden, vroeger een jaar geleden ofzo respecteerde vele mensen elkaar , maar nu laten ze irritatie steeds duidelijker merken in hun woorden. Dusja maar het is Lize haar keuze, maar toch ik zou toch nog blijven want het begint langzaam , heel langzaam, weer een beetje beter te worden. Dus Lize |Lizepiet| blijf gewoon nog wat op Quizlet

    Breeze schreef:
    Ik wist echt niet hoe erg het eigenlijk was dan.. ._.
    Fuck.

    Uhu, heel veel mensen zijn geband.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Als je de zomer van 2008 hebt mee gemaakt tsjaa, dan merk je het wel. Alles was veel vrijer en er waren nog andere mensen die het leven erin hielden.
    Inderdaad, ik heb pas gemerkt dat je niet eens 'klote' mag zeggen ofzo :/ En naja, toen mocht je echt veel (en er werd totaal geen misbruik van gemaakt), Nu niet meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    De sfeer is niet leuk.
    Tss, ja seg, zorg dan dat die sfeer leuker wordt. Met zulke reacties te plaatsen gaat de sfeer er niet op vooruit gaan.

    EN LIZE MOET BLIJVEN, want zij is cool <3

    Joker schreef:
    (...)Inderdaad, ik heb pas gemerkt dat je niet eens 'klote' mag zeggen ofzo :/ En naja, toen mocht je echt veel (en er werd totaal geen misbruik van gemaakt), Nu niet meer.

    Inderdaad, vroeger had ik wil eens godverdomme in mijn topic titel staan, nu kan dat niet meer en maak ik alleen nog maar topics aan als ik het echt nodig vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Shenanigan schreef:
    De sfeer is niet leuk.
    Tss, ja seg, zorg dan dat die sfeer leuker wordt. Met zulke reacties te plaatsen gaat de sfeer er niet op vooruit gaan.

    EN LIZE MOET BLIJVEN, want zij is cool <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Iedereen moet op Q blijven =s

    UNCOMMON schreef:
    Iedereen moet op Q blijven =s


    Happiness hit her like a train on a track