• Ja ik kon gister niet met mijn vriendinnen mee naar de discotheek, ik balen en nu kreeg ik dus te horen wat er gebeurd is terwijl ik er niet was :
    - Een meisje wat ik ken is meegenomen door de politie omdat ze zo dronken was dat ze niets meer wist, ofzo ik begrijp het ook niet helemaal
    - een goede vriendin heeft verkering gekregen
    - En een andere goede vriendin weet nu helemaal zeker dat ze verliefd is op een ander en dus gaat ze haar vriendje dumpen

    En nu vind ik het best.. raar dat het juist gebeurd wanneer ik er niet ben ;x
    haha :3


    We can only learn to love by loving.

    Dat heb ik ook altijd.
    Als ik wel ga gebeurd er niets, en als ik niet ga gebeurd er vanalles. ><


    hoi, jij bent leuk.

    Wunderkind schreef:
    Dat heb ik ook altijd.
    Als ik wel ga gebeurd er niets, en als ik niet ga gebeurd er vanalles. ><


    dat is echt zo klote ;x -ik wil áltijd alles weten-


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    dat is echt zo klote ;x -ik wil áltijd alles weten-

    Jaaa.
    De vorige keer dat mijn vriendinnen naar de discotheek gingen moest een vriendin gered worden van een enge jongen die achter haar wilde staan, waren twee vriendinnen bijna betrapt toen ze dronken; terwijl ze nog niet mogen en heeft een andere vriendin gezoend met een vet knappe jongen.
    Was ik een keertje niet mee..
    Net alsof ik heel groot op mijn voorhoofd heb staan; ik-wil-niet-dat-er-wat-interessants-gaat-gebeuren.


    hoi, jij bent leuk.

    Wunderkind schreef:
    (...)
    Jaaa.
    De vorige keer dat mijn vriendinnen naar de discotheek gingen moest een vriendin gered worden van een enge jongen die achter haar wilde staan, waren twee vriendinnen bijna betrapt toen ze dronken; terwijl ze nog niet mogen en heeft een andere vriendin gezoend met een vet knappe jongen.
    Was ik een keertje niet mee..
    Net alsof ik heel groot op mijn voorhoofd heb staan; ik-wil-niet-dat-er-wat-interessants-gaat-gebeuren.


    hahaa

    echt he ik vind het zoo lullig =[ ik moet trouwens ook nog navragen of een vriendin van me niet alweer gestalkt is :$ die word heel vaak door een jongen gestalkt daar;x


    We can only learn to love by loving.

    Wunderkind schreef:
    (...)
    Jaaa.
    De vorige keer dat mijn vriendinnen naar de discotheek gingen moest een vriendin gered worden van een enge jongen die achter haar wilde staan, waren twee vriendinnen bijna betrapt toen ze dronken; terwijl ze nog niet mogen en heeft een andere vriendin gezoend met een vet knappe jongen.
    Was ik een keertje niet mee..
    Net alsof ik heel groot op mijn voorhoofd heb staan; ik-wil-niet-dat-er-wat-interessants-gaat-gebeuren.


    hahaa

    echt he ik vind het zoo lullig =[ ik moet trouwens ook nog navragen of een vriendin van me niet alweer gestalkt is :$ die word heel vaak door een jongen gestalkt daar;x


    We can only learn to love by loving.

    Naja, dat heb ik ook :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze gaan altijd vechten als ik uitga. Daarom ga ik nooit uit :')

    Mag jij al uitgaan? :o
    Zelfs als ik het zou willen, zou ik het nooit mogen van mijn ouders. (:


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    Mag jij al uitgaan? :o
    Zelfs als ik het zou willen, zou ik het nooit mogen van mijn ouders. (:


    1x in de maand, naar de jeugddiscotheek. word geen Alcohol geschonken, maar heel veel drinken in ;x haha.


    We can only learn to love by loving.