• ik fa thuis weg, ik ben het helemaal zat! Ik kan niet meer! Ik zit hier zowat te hyperventileren door het huilen, mijn ogen zijn helemaal dik.

    We hadden een bakje kruidenboter in de koelkast. Die mochten we van mama opeten maar mama zit nu op haar werk. Papa zei nee. Dus ik pissig. Gij wil het gewoon voor zichzelf. Mijn zusje belt mijn moeder op, ik zei nog dat ze jet niet moest doen. Nou papa na dat telefoon gesprek helemaal over de flos. Begint tegen mij te schreeuwen! Ik bn dus dom stom en hij haat ons. Mijn andere zusje begon hij te knuffelen en allemaal lieve dingen re zeggen. Ik barst in huilen uit en zeg hoe zij normaal ga als mij ouders niet thuis zijn. Gaat ze schijnheilig lopen doen. Nou ik pak mij bord met boterhammen met kaas uk wil een hap nemen, pakt hij het af en zegt hij dat ik pas mag eten als ik normaal doe en mijn kamer is opgeruimd! Eerder krijg ik niks! Nu moet verplicht mee baar de hockey ondanks dat mijn vinger gebroken is en ik toch niet kan spelen. Hij wil me pesten zei hij. En als ik daar begin te huilen of een cgagwrijnige blik heb san hoef ik niet meer thuis te komen en schrijft hij me uit op de hockey. Hij wil maandag en dinsdag niet meer mee naar de beroepen avonden omdat iktich een niets nut ben die niet weet war ze later wil!

    Nu ben ik het zat, dit gebeurd wel vaker maar nog nooit zo erg! Ik sta geen enkele onvoldoene en toch vind hij mijn raport slecht! Ik ga weg, zodra hij het niet door heeft ben ik weg. Ik ga naar Tilburg denk ik. Daar woont mijn veste vriendin, daar kan ik cast terecht. Uk zal dus ook een tijdje niet online zijn hier. Sorry, ik ga quizlet missen...


    -

    Ah, wat erg.
    Kan je er niet met je moeder over praten? Of met iemand anders?
    Ga zowiezo niet uit huis voordat je zeker weet dat er een plek is waar je terecht kunt.


    .

    ik heb dat ook al vaak gedacht
    1 keertje ben ik is naar een vriendin van mijn ouders gegaan daar heb ik mijn hart kunnen luchten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat een rotzak!
    Mijn vader zou dus echt nooit zo doen.
    Het klinkt naar, maar ik denk dat het idd het beste is als je een tijdje weggaat..
    Sterkte ermee (flower)<3

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 11:21 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel veel sterkte, ik hoop dat je goed terecht komt.


    Blink, and I am gone

    Dankjewel... Ik kan niet stoppen met huilen, ik ga even douchen ofzo...


    -

    Je vader is een klootzak [/sorry dat ik het zeg].
    Als ik zoiets ergs zou meemaken, ik was ook weg.


    None but ourselves can free our minds.

    Arm kind.. Wat vreselijk!
    Hierbij wens ik je veel sterkte en je moet inderdaad doen wat het beste voor jou (en je gezin) is,
    nogmaals, heel veel sterkte!


    -

    Dat is inderdaad wel erg, alleszins veel sterkte meid! <3 Maar pas wel op dat je alles niet nog erger maakt door weg te lopen. Voor even zal het misschien beteren, een andere plaats, maar denk maar niet dat je vader dit zal pakken. Hij komt je waarschijnlijk toch wel halen, waar je ook zit. En ga vooral niet uit het huis voordat je weet dat je ècht ergens naartoe kunt. Maar nog heel veel sterkte!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Dat is inderdaad wel erg, alleszins veel sterkte meid! <3 Maar pas wel op dat je alles niet nog erger maakt door weg te lopen. Voor even zal het misschien beteren, een andere plaats, maar denk maar niet dat je vader dit zal pakken. Hij komt je waarschijnlijk toch wel halen, waar je ook zit. En ga vooral niet uit het huis voordat je weet dat je ècht ergens naartoe kunt. Maar nog heel veel sterkte!

    Dat is het enige wat mij nu tegenhoud. Als hij me vind, ben ik er geweest!


    -

    Arme jij...
    Ik ben blij dat je ergens terecht kan, en ik hoop dat je vader bijdraait.
    Sterkte!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 11:49 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ken het gevoel, op sommige momenten ben ik volgens mijn vader ook nooit goed voor, maar hij heeft wel altijd spijt, ik weet dat ik niet de makkelijkste ben, maar weglopen helpt niet, misschein ziet het er anders uit maar je vader houdt wel van je, en zal er dus ook alles aan doen om je weer op te zoeken. Hij wil je heus niet kwijt. gewoon even niks van hem aantrekken<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Dat is het enige wat mij nu tegenhoud. Als hij me vind, ben ik er geweest!


    Kunnen je moeder of je grootouders dan niet tegen hem op komen voor jou?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wat erg.
    Als ik jouu was zou ik ook weglopen maar omdat ik jou niet ben zou ik als mezelf nu zeggen. ( xD )
    Praat met je moeder ofzooww als zij er niks aan doet zou ik die vriendin ik tilburg bellen en vragen of je bij haar terecht kan.
    Maar als je vader weet dat dat je beste vriendin is is dat wel een van de eerste plaatsen waar hij gaat zoeken.

    Heeel veel sterkteee
    (flower)(flower)


    ailoveejoee.

    Weetje ik ben niet de moeilijkste, alleen wad ik vanmorgen een beetje knorrig omdat ik mijn periode heb nu. En mijn moeder werkt nu dus daar schiet ik niks mee op. Gelukkig weten mijn ouders niet waar mijn vriendin woont dus als ik het doe zit dat teminste mee. Maar ik bn zo bang als de nete!


    -

    Ja vader is een klootzak, dat staat vast. Maar weet wel dat weglopen NIETS uithaalt, echt niets. Praat erover, desnoods eerst met een persoon die je vertrouwd en pas daarna -misschien met di persoon bij- met je vader. Weglopen gaat echt niets oplossen, geloof me.