Near schreef:
Oneens, alhoewel de niet commerciële bands leuker zijn. Maar het draait toch allemaal om de muziek dus zolang ze maar goede platen maken ben ik tevreden (:
Agree, het gaat om de band.
En vaak komt het commerciele gedoe eromheen door het succes van de muziek. Niet andersom
totaal oneens. muziek is muziek, en als die goed is is het goed voor mij.
voordeel van commerciële bands? je kan hun cd's tenminste kopen in mijn dorp >.<
Near schreef:
Oneens, alhoewel de niet commerciële bands leuker zijn. Maar het draait toch allemaal om de muziek dus zolang ze maar goede platen maken ben ik tevreden (:
ALLE popmuziek is commercieel. Kent iemand een band die pop (eigenlijk alle moderne muziek dus) speelt zonder albums of merchandise uit te brengen?
Conclusie: Bands verdienen succes als ze hun ziel in de muziek leggen en niet in het geld.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Near schreef:
Near schreef:
Near schreef: