• Want we gaan van alles wat in een ander topic stond en waar we het niet mee eens zijn, andere topics maken. Jonge, dat vind ik levenloos. En nu niet zeggen: 'dat doe je nu ook zelf.' ik weet het, ik wou het gewoon zeggen.
    eerst dat meisje met Alex Evans, dan dat Pathetic-ding en dan dat Quizlet topic dat Q irritant is met die ruzies etc. nee ik heb niks tegen de topicopeners, ik ken jullie zelfs niet, dus niet zeiken en geen ruzie.

    Is er iets aan gedaan door een mod? Zo niet, mag ik dan een link toegestuurd krijgen? (:
    Als hier ruzie ontstaat ga ik echt met bannen gooien
    GROEI OP.

    Ik vind het gewoon flauwekul. Laat alle kinders lekker hun gang gaan :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik denk dat dit alles is, omdat mensen nu eenmaal hun mening geven anderen die willen verdedigen. Daar vind ik niets mis mee. Maar blijf wel gezellig en ga niet eeuwen door..

    Soms kunnen meningen vervelend zijn. Ik bedoel wat is de nu de precieze definite van zieligheid? of meningsuiting? Daar kan iedereen zolang mee door gaan. Denk gewoon aan alle gezelligheid.
    - En mss moet je gewoon een pb berichtje sturen.. dan kan je de gezelligheid in het forum bewaren. (alleen suggestie)
    (cat)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    dan dat Pathetic-ding en dan dat Quizlet topic dat Q irritant is met die ruzies etc.

    Dit is dus ook geen reden om me aangesproken te voelen?
    *Is weg hier, ** mensen -.-*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Dit is dus ook geen reden om me aangesproken te voelen?
    *Is weg hier, ** mensen -.-*

    Weet je, laat maar oké? I mean, je bent gewoon onredelijk. Ik geef alleen de feiten hoor, of is dat niet waar misschien? Jesus --'

    Lieve mensjes, we hebben de heisa net achter de rug. Laat het rusten. Dank.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    XLightAngelX schreef:
    Kijk, nou is er weer ruzie xD
    Ik moet zeggen, tegenwoordig komt er in iedere topic weer ruzie..
    En dat vind ik jammer, want je kan dus blijkbaar geen eigen mening meer hebben zonder ruzie


    Ik ga nu even iets zeggen naar aanleiding van jouw topic en ik vond dit wel een goede reactie om te quoten. Ik bedoel dit niet aanvallend, dus ik verwacht ook een normale reactie terug.

    Jij had toch zo'n topic aangemaakt over dat iedereen eens normaal moest doen? Ik had daar al gezegd dat ikzelf het gevoel had dat dat niet ging helpen..
    In ieder geval, wilde ik wat zeggen n.a.v. deze reactie van jou. Ik snap dat je het jammer vindt en dat de sfeer wat anders is, maar aan de andere kant.. Als mensen topics blijven maken over de sfeer wordt die er heus niet beter op. Als mensen zich nou eens met zichzelf en niet met anderen bemoeien (lees; geen topics openen over ruzies, dat maakt het [meestal] alleen maar erger)

    Dusja. Dat vind ik dan.. Ik denk dus niet dat je met dat topic wat opschiet. Maar dat er elke keer ruzie komt, tja, er zijn hier over het algemeen vrij wel alleen maar pubers. En sommigen zijn snel beledigd, en dat soort stuff.
    Als mensen nou eens op zichzelf letten wordt dat misschien minder [hoeft niet zo te wezen]

    Ik weet dat ik dat nu ook doe, maar ik wilde het even zeggen. n_n


    -

    Maar Lisa!
    Zeiken en ruzie is juist ons doel! 8D
    Anders zijn we geen volmaakte IEMO'S! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    Maar Lisa!
    Zeiken en ruzie is juist ons doel! 8D
    Anders zijn we geen volmaakte IEMO'S! XD

    Haha, jij ziet overal humor in x'd
    maar dat mag niet! Want wij zijn iemo's dus dat mag niet.:Y)

    Sensible schreef:
    (...)
    Haha, jij ziet overal humor in x'd
    maar dat mag niet! Want wij zijn iemo's dus dat mag niet.:Y)

    Nee!
    Niet lachen! :X
    Depressief zijn! Dat is ons doel! :Y)
    Geen doel! Wij mogen geen doel zien want wij zijn depri en kijken op alles en iedereen neer! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Nee!
    Niet lachen! :X
    Depressief zijn! Dat is ons doel! :Y)
    Geen doel! Wij mogen geen doel zien want wij zijn depri en kijken op alles en iedereen neer! 8D

    Hahaha ohmygod x'd zaaaalig ;d
    Oké, en ehm, pijn hebben? Is dat geen doel? xd

    Sensible schreef:
    (...)
    Hahaha ohmygod x'd zaaaalig ;d
    Oké, en ehm, pijn hebben? Is dat geen doel? xd

    Nee, dat is een geweldig feit! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Nee, dat is een geweldig feit! 8D

    Ja, dat is waar. Ik kan je niet meer gelijk geven. -buiging voor de überiemo-

    Sensible schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. Ik kan je niet meer gelijk geven. -buiging voor de überiemo-

    Jij ook überiemo! XD
    Ik ga dus nu douchen en lekker verdrinken en half sterven! 8D
    Toedels lieverd <3 Xx. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bandana schreef:
    Ik weet dat je het over mij hebt, lijkt me iig wel heel logisch. Ik kan ook verdergaan met 'ruzie zoeken', want blijkbaar doe je dat hier tegenwoordig als je het probeert te verhelpen, in dat andere topic? Dat topic bracht me op een gedachte en die gedachte uitte ik in een ander topic. Wat is daar mis mee. Ik ga toch ook niet zeggen van 'Het is stom dat mensen over dingen die thuis gebeuren een topic maken op Q'. Actie-reactie you know, Newton ftw.

    Net hetzelfde als in mijn topic, mensen snappen het woord 'aanleiding' gewoon niet. Ik denk niet dat mijn topic over dat meisje gaat? Ze kwam er gewoon in voor. Volgens mij hebben jullie gewoon allemaal medelijden met dat kind en gaan jullie het nu op ons steken.

    Hiermee wil ik voor de duidelijkheid geen ruzie gaan zoeken, gewoon even mijn mening verkondigen (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 8:17 ]


    All was well.