• Ik heb nog steeds hulp nodig bij dit tropic mensen :]
    Dus ik verdeel hier een paar rollen, maar aangezien ik nog steeds niet weet of het over Alex Meraz of over Alex Meraz die Paul in New Moon is, kan ik nog geen concrete rollen geven , dus hierbij al een paar rollen, er komen er wel nog bij hoor als ik precies weet over wie het moet gaan

    Paspoortje:
    -Naam (volledige)?:
    -Leeftijd?:
    -Woonplaats?:
    -Uiterlijk?:
    -Karakter?:
    -Rol?:
    -Tekstje?:

    De rollen:
    -Vriendin Jacob Black/ Taylor Lautner
    -Beste vriendin Paul/ Alex Meraz
    -Vriendin Embry/ Kiowa Gordon
    -Vriendin Jared/Bronson Pelletier
    -Beste vriendin Hoofdpersonage
    -Oudere zus hoofdpersonage (minimum 20jaar)
    Meer rollen komen er als ik weet over wie het eigenlijk precies gaat, over twilight of over de acteurs | Ps: De beste presentaties krijgt uiteindelijk een rol, snelheid heeft er niets mee te maken

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 19:56 ]

    -Naam (volledige)?:hailey dawn fox
    -Leeftijd?:15
    -Woonplaats?:huis naast bella
    -Uiterlijk?:lichtbruin halflang haar,lichtgroene ogen,1m76
    -Karakter?:vriendelijk,verlegen,koppig,goede vriendin,verstopt gevoelens
    -Rol?:vriendin jacob black

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 19:57 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Naam: Samantha Avalyn Memoria
    -Leeftijd: 17
    -Woonplaats: -als het over Twilight gaat- La Push. -over rl- New york
    -Uiterlijk: Klik! Goed? x]
    -Karakter: Ze is lief en aardig, hecht zich snel aan mensen en is psychisch niet in staat om mensen te haten. Kan boos zijn maar nooit langer dan een uur of 2. Ik meestal vrij verlegen. Doet alles voor haar vrienden en als je met haar wilt praten zal ze luisteren en er zijn.
    -Rol: Jared/Bronson Pelletier
    -Tekstje: Samantha speelt gitaar en piano, muziek is haar passie. Ze heeft grote ambities in haar leven en is van plan ver te komen in haar leven. Haar ouders zijn gescheiden.

    -als het over paul gaat gaan- toen ze 15 was is haar moeder hertrouwd met iemand uit het la Push reservaat en is ze daar heen verhuist en gaat ze daar ook naar school. Ze is anders dan de meesten, niet alleen qua uiterlijk, maar ze is ook erg dromerig en lijkt vaak weg te zijn van deze wereld waardoor mensen haar vaak raar vinden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -Naam: Morbid "Mo" Cazador
    -Leeftijd: 16
    -Woonplaats: La Push (anders L.A.?)
    -Uiterlijk: Ze is licht blond, is slank en heeft een volwassen lichaam en gezicht voor haar leeftijd. Een lief gezichtje, ze lijkt erg kwetsbaar maar is sterker dan je denkt.
    -Karakter: Ze lijkt erg kwetsbaar, maar ze is sterker dan je denkt. Ze houdt van rustig aan doen, maar houdt ook wel eens van een feestje. Ze zal altijd trouw aan haar vriendje blijven, en zou nooit iemand express kwetsen.
    -Rol: Vriendin Embry/ Kiowa Gordon
    -Tekstje: Morbid is een vreemd maar ook weer normaal meisje. Ze schrijft graag verhalen, en houdt van muziek luisteren net zoals elk ander meisje. Ze heeft momenten, dat ze voor zich uit staart, en het lijkt alsof ze in haar eigen wereld is. Maar, als ze bij Embry/ Kiowa Gordon is, is ze heel anders. Ze houdt erg veel van haar vrienden, en zeker van hem. Ze zou nooit iemand met opzet willen kwetsen, en voelt zich schuldig als er iets fouts gebeurt. Ze doet aan vecht sporten, en laat zo haar woede los. Ze houdt ervan om met Embry te stoeien, en een beetje te vechten, maar ze zou nooit iemand echt pijn willen doen. Ze droomt ervan om gewoon een extreem persoon te zijn, maar is erg lief en wordt snel verlegen.


    Slowly floating to the sky...

    -Naam: Rose 'Brodie' Alléy Dixon.
    -Leeftijd: 17
    -Woonplaats: La Push. (Of anders Philadelphia)
    -Uiterlijk?: Slank, mooie rondingen, borsten van normale grootte, blauwe ogen, lang, zwart haar dat meestal gewoon los is. Lengte 1,75.
    -Karakter: Is meestal erg vrolijk, en melig. Erg creatief, eerlijk en oprecht. Kan goed voor zichzelf opkomen, en als je gemeen doet tegen haar, doet ze dat meestal ook wel terug. Geeft altijd het uiterste van zichzelf.
    -Rol: Het liefst vriendin Jacob Black/Taylor Lautner.
    -Tekstje: Rose wordt liever altijd Brodie genoemd, om de simpele reden dat ze haar eigen naam niet zo mooi vind. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar, en helpt ze overal mee. Ze is altijd opzoek naar avontuur, en kan er maar niet genoeg van krijgen. Ze is een echte filmfreak, is dol op muziek, en tekent graag. Ze heeft best een groot ego, maar dat probeert ze wel verborgen te houden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 8:31 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -Naam (volledige)?: Hannah Taylor Swalk.
    -Leeftijd?: 17.
    -Woonplaats?: Forks.
    -Uiterlijk?: Lang blond haar, groene ogen, 1,76 cm. en normaal gebouwd.
    -Karakter?: Vriendelijk, trouw, behulpzaam, haast altijd vrolijk, soms een beetje teruggetrokken; maar bij vrienden/vriendinnen is ze juist de gangmaakster.
    -Rol?: Het liefste; Beste vriendin Hoofdpersonage
    -Tekstje?: Hannah laat zich niet snel beïnvloeden door anderen, tenzij ze hen echt vertrouwt. Ze is blij dat ze eindelijk vrienden heeft gemaakt, want over het algemeen stapt ze niet zo snel op iemand af. Ze voelt zich echt op haar plek in Forks, nadat ze vijf jaar geleden wegging uit New York.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 9:33 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Paspoortje:
    - Volledige naam: Kyara Maria Jones
    - Leeftijd: 16 jaar oud.
    - Woonplaats: La Push.
    - Uiterlijk: Slank, lang, lichtbruine ogen, getinte huid, lenig.
    - Karakter: Druk, Vriendelijk, Flapuit,
    - Rol: Het liefst Embry/ Kiowa Gordon.
    - Tekstje: Kyara Maria Jones is 16 jaar oud en populair onder de jongens. Kyara's grootste hobby is met vrienden bij een kampvuur zitten in de nacht. Kyara is gek op honden en wolven. Kyara heeft een slank postuur, is behoorlijk lang en heeft lichtbruine ogen en een getinte huid. Ook is Kyara heel lenig en sportief. Kyara is een drukke meid, en een behoorlijke flapuit. Kyara houd totaal niet van serieuze mensen, maar wanneer het er op aan komt, kan Kyara behoorlijk serieus zijn.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 10:32 ]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    -Naam (volledige)?: Laura Emily Marson
    -Leeftijd?: 16
    -Woonplaats?: La Push
    -Uiterlijk?: Zwart lang haar, altijd in een staart gebonden, en een bruin getinte huid, heel donker bruine ogen (bijna zwart), nogal klein van gestalte maar niet dik, zo middelmatig
    -Karakter?: One of the guys. Ze praat heel veel, nou ja als ze de mensen kent anders klapt ze helemaal dicht, als mensen haar aan het pesten zijn boeit dat haar niet maar als ze dat bij een van haar vrienden doen wordt ze kwaad. En dat is zacht uitgedrukt, voor de rest lacht ze altijd maar ze heeft wel een luisterend oor.
    -Rol?: Beste vriendin van Paul of vriendin Jacob (liefst de eerste)
    -Tekstje:
    Yo, Laura hier.
    Ik ben dus Laura Emily Manson, oh soms haat ik die naam echt wel. Maar ja niks aan te doen. Volgens mijn beste vriend (invullen wie het wordt) ben ik een beetje jongensachtig, maar dat zal komen omdat ik meer jongens vrienden heb dan meisjevrienden. Dus in tegenstelling dat andere meisjes gaan shoppen ga ik boksen of met de moto rijden met de rest, klifduiken kan ik wel maar van die hoogste doe ik net niet, waarschijnlijk duwen de jongens me er een van de dagen toch af dus dan zal ik het binnen kort wel is gedaan hebben. Het enige ding waardoor ik stop met eten zijn frietjes! Of natuurlijk veters, nee niet die voor aan je schoen maar voor op te eten! Snoepveters.
    Maar ze roepen me. Ciao!

    Ps: Als ik geen rol krijg wil je het me wel laten weten als de eerste er op staat?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:55 ]


    Live life limitless.

    KAN IK ALSJEBLIEFT HET VRIENDINNETJE VAN PAUL ZIJN? I LOVE HIM. (H)
    Alvast bedankt als het mag. ^^

    Paspoortje:
    -Naam (volledige)?: Naomi Alyssa Hailey
    -Leeftijd?: 17
    -Woonplaats?: La Push
    -Uiterlijk?: Is een foto goed? Naomi
    -Karakter?: Nieuwsgierig, koppig, spontaan, vrolijk, romantisch.
    -Rol?: Vriendinnetje van Paul dus. (A)
    -Tekstje?:

    Hé mensen, hier Naomi Alyssa Hailey, but call me Naomi.
    Ik ben het vriendinnetje van Paul (ja Paul, echt Paul). Verder heb ik natuurlijk superlieve friends waar ik ontzettend veel van hou enzow.
    Ik ben eigenlijk best wel meisjesachtig, maar kan ook wel een beetje jongensachtig zijn, hoor.
    Het enige wat ik echt haat zijn spinnen. Ik ben er zo ontzettend bang voor. Heb je wel eens dat je naast je kijkt en een spin naast je hoofd ziet? Dat heb ik dus altijd!! Te erg.
    Nou ja, schijt aan die spinnen. Ik ga eten, heb honger. Oh ja, dat ook nog. Ik eet ontzettend veel. Hoe het komt weet ik niet, maarja, ik zei al dat ik honger had, dus ja, ik ga.
    Bye! xKusje


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    -Vriendin Embry/Jared
    Paspoortje:
    -Naam (volledige)?:Jordan Parker
    -Leeftijd?: 16
    -Woonplaats?: La push
    -Uiterlijk?:Zwart krullen haar, altijd een lieve glimlach rond haar mond en bruine hazelnoot kleurige ogen
    -Karakter?: Lief en spontaan meisje, staat altijd voor de jongens klaar en houd van haar friends die ook in la push wonen, Heeft het niet zo op het 'vampierenmeisje' Bella en is stapelgek op haar Embrey
    -Rol?: vriendin Embery
    -Tekstje?: Hallo ik ben Jordan, ben 16 jaar, en woon mijn hele leven al in la push.
    Ik ken embrey/jared nu al 4 jaar. best wel gek, hij woont hier ook al heel erg lang maar ik heb hem nog nooit eerder gezien dan die 4 jaar geleden.
    Ik ben stapeldol op hem <3
    Zelfs dat hij een weerwolf is, kan me niks deren, hij is en blijft mijn ventje <3
    Ik kom ook vaak bij emily over de vloer. ze is al een zus voor mij, ze is zo lief en zorg zaam !.
    Ook zie ik dat vampieren meisje de laatste tijd veel.
    Ik mag haar niet zo, ik bedoel wat is er zo leuk aan bloedzuigende wezens?
    Ik vind ze maar creepy
    Nouja ik ga weer naar Embrey/Jared en de jongens toe, Bye ! <3

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 19:36 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Naam (volledige)?: Josephine Josey -achternaam hoofdpersonage-
    Leeftijd?: 21
    Woonplaats?: Als ze niet bij het hoofdpersonage moet wonen, dan in New York
    Uiterlijk?: Hazelnootkleurige ogen met een grijs randje. Josey heeft donkerbruin haar dat nooit naar haar luistert. Het springt alle kanten op. Meestal temt ze het met een haarband of een mutsje. Josey is klein en goed gevormd. Misschien mogen er zelfs wat kilootjes af. Ze heeft een wipneus en een grote mond, die de helft van de tijd breed lacht.Gelukkig heeft ze ook een wit, recht gebit. Josey is van het type meisjes dat heel haar leven op hakken rond loopt. Dat staat haar ook het best. Meestal draagt ze kleedjes is de meest maffe kleuren die ze graag combineerd met een paar zilveren juwelen.
    Karakter?: Vrolijk, doet haar best om origineel te zijn, rechtuit, een beetje vreemd, altijd in voor iets nieuws, beschermend, slim.
    Rol?: Grote zus
    Tekstje?:
    Josey - of Josephine maar dat haat ze- is een 21 jaar jonge vrouw. Ze houdt zich bezig met klassieke muziekstukken schrijven, voor op de viool te spelen, skeeleren en tweedehands winkeltjes afschuimen op zoek naar iets moois. Josey hecht enorm veel belang aan autenticiteit. Ze heeft graag dat er achter haar spullen een verhaal zit. Verder is ze één van die mensen die altijd opgewekt is, maar ook voortdurend liefdesverdriet heeft. Dit komt doordat ze soms een beetje naïef is en snel geloofd dat ze echt verliefd is op een jongen. Ook hecht Josey veel belang aan haar studies - kunstgeschiedenis. Hiervoor gaat ze in de stad ook altijd veel tonelen en voorstellingen bekijken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wanneer ga je eigenlijk beginnen met je Story? Niet dat ik waarschijnlijk een rol heb, maar wil je het me wel laten weten? Als het eerste deel er op staat


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Wanneer ga je eigenlijk beginnen met je Story? Niet dat ik waarschijnlijk een rol heb, maar wil je het me wel laten weten? Als het eerste deel er op staat


    Ik wil het ook weten dan :Y) I'm going to read it no matter what Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.