• Ja, vroeger had je zo een paar 'vrienden' op Quizlet, en daar deed je gek mee etc. En als je dan nu nagaat, kennen ze jou niet eens meer. Dat is echt erg vind ik. Nouja, zo is het toch bij mij. Ik weet niet of iemand anders daar ook last van heeft? Het viel me gewoon op toen er veel vrienden online waren en ik van: 'what the heck? Wij praten nooit meer en ze kent mij toch niet meer.' En toen ben ik heel veel vrienden gaan verwijderen o.o heeft iemand ook wel dat gevoel? Ik vind dat wel een beetje fake, zo'n vriendschappen.

    Sensible schreef:
    (...)
    Dan hebben we samen gelijk! -droogheid-

    Altijd !! :9~
    Ik voel me drukkig ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb hier één vriendin waarvan ik weet dat dat niet na een paar maandjes over zal gaan, maar die ken ik dan ook al een jaar. Misschien wel meer :/ *gaat kijken*
    Edit: Anderhalf jaar :3

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 19:54 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    vind ik ook,
    maar ik heb dat ook in Reallife. best wel kut.


    It's not the same without you.

    Bandana schreef:
    Ik heb hier één vriendin waarvan ik weet dat dat niet na een paar maandjes over zal gaan, maar die ken ik dan ook al een jaar. Misschien wel meer :/ *gaat kijken*
    Edit: Anderhalf jaar :3

    Ja, inderdaad. Same here, maar dat is inderdaad: één vriendin (:
    Maar oké, ben ik blij mee dat dat hier op een site gebeurt, maar velen zijn hier echt.. aargh fake.

    Mijn vrienden hier op Q, daar praat ik regelmatig mee. Ik hoop dat het zo blijft! (:


    Never run out of reasons to smile...