• RepentRepent heeft een groot probleem, eufkeurs. Ik ga morgen naar de bios en ik ben dus m'n stijltang bij een vriendin vergeten toen ik daar ging slapen en dus heb ik morgen krullend haar o.o Ja, én dat is pas een hel. Oke, dit toppis is vrij onnuttig maar weten jullie misschien een mannier om m'n haar stijl te krijgen zonder stijltang en zonder een mogelijkheid tot föhnen/brushen want m'n 'materiaal' ligt niet hier en m'n pa gaat dat écht niet doen ;l Dus, iemand een idee?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 19:04 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    toppis XD sorry
    eh
    morgen wassen en uitbrusshen? of hoe je het ook schrijven mag.

    Eum..slapen met een vlecht in je haar?
    Daar word mijn haar altijd stijl van(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Kom naar mij toe. (krul)

    XLightAngelX schreef:
    Eum..slapen met een vlecht in je haar?
    Daar word mijn haar altijd stijl van(A)


    MET EEN VLECHT? x.x Dan heb ik gewoon een ehm, beuh geen idee hoe ik het moet noemen maar dan gaat m'n haar nog harder krullen (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Shenanigan schreef:
    toppis XD sorry
    eh
    morgen wassen en uitbrusshen? of hoe je het ook schrijven mag.


    Er staat dat ik de mogelijkheid niet heb om dat te doen aangezien ik m'n 'materiaal' niet heb en ik zo'n lang haar heb da ik daar zelf niet aankan en m'n pa kan da écht niet ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    UNCOMMON schreef:
    Kom naar mij toe. (krul)


    Als je naast me woonde? Meteen! o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Er staat dat ik de mogelijkheid niet heb om dat te doen aangezien ik m'n 'materiaal' niet heb en ik zo'n lang haar heb da ik daar zelf niet aankan en m'n pa kan da écht niet ;l

    oh sorry, ik spreek niet echt in die taal. ik zeg gewoon haardroger of zo en hier zeggen ze daar föhn tegen.

    Shenanigan schreef:
    (...)
    oh sorry, ik spreek niet echt in die taal. ik zeg gewoon haardroger of zo en hier zeggen ze daar föhn tegen.


    Normaal zeg ik ook brushen maar aangezien de meeste hier föhnen zeiden, zei ik het ook maar voor geval dat ze het niet zouden verstaan...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Als je naast me woonde? Meteen! o.o

    Woon ik toch ook :'(
    Hoe kun je je buurmeisje vergeten!
    Die dikke man, met zijn bierbuik en zijn snor, je buurman dus.... Dat ben ik! Al de hele tijd ;o

    Anyway, heb je geen meisjes in de buurt wonen van jou leeftijd? Misschien kunnen zij je wat lenen?

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Woon ik toch ook :'(
    Hoe kun je je buurmeisje vergeten!
    Die dikke man, met zijn bierbuik en zijn snor, je buurman dus.... Dat ben ik! Al de hele tijd ;o

    Anyway, heb je geen meisjes in de buurt wonen van jou leeftijd? Misschien kunnen zij je wat lenen?


    Ieuw ieuw ieuw, best eng aangezien ik écht een man met een bierbuik en snor heb als buurman o.o Maar maar, nee... écht niet.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ieuw ieuw ieuw, best eng aangezien ik écht een man met een bierbuik en snor heb als buurman o.o Maar maar, nee... écht niet.

    -gayhandje-
    Toeval bestaat niet. Waarom zou ik anders weten hoe hij eruit zag?? (cat)


    Trouwens! Je kunt je haren ook 'wild' doen. Zonder het te stylen :9~:9~

    ga je styltang halen?
    maar het is echt een ramp als je geen styltang hebt! o.o
    echt!
    ik ben niet sarcastisch!
    ik kan niet meer zonder de mijne:$


    It's not the same without you.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    -gayhandje-
    Toeval bestaat niet. Waarom zou ik anders weten hoe hij eruit zag?? (cat)


    Trouwens! Je kunt je haren ook 'wild' doen. Zonder het te stylen :9~:9~


    Omdat jij een glazen bol hebt waar je net in aan het kijken was? ;o Nee want want, da's echt mega mega lelijk enzo ;l écht lelijk!


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Iets anders proberen kan nooit kwaad. (:


    - hoi ;D

    HEARTCRASH schreef:
    ga je styltang halen?
    maar het is echt een ramp als je geen styltang hebt! o.o
    echt!
    ik ben niet sarcastisch!
    ik kan niet meer zonder de mijne:$


    Gaat niet, dat meisje woont écht te ver weg en ik vertrek al vroeg rond de middag ;l Ik kom nu al tijd te kort, dusja ;l Indeed, een hel dus.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.