• Ik heb een paar ideeén en dit wil ik weten van elk idee.

    Wat vind je van mijn idee?
    Is het orgineel?
    En heb je een Pasende en orgieéle titel voor me?

    Nummer 1.

    Anna is een probleem kind.Z'n groot strafblad heeft niemand.Stelen,Vernieling,Poging tot moord.Ze heeft al zoveel gedaan dat ze het zelf niet eens meer weet.Hoelang gaat dit nog door? En wat gebeurt er met Anna?

    Nummer 2.

    Diane is een meisje van 19 jaar.Ze is al haar hele leven bevriend met de zus van Gustav Sháfer.Ze is stiekem verliefd op hem.Zou hij ook op haar zijn? of heeft hij een ander.

    Nummer 3.

    Marleen is een dood normaal hollands meisje.Ze is fan van de duitse band Cinema Bizarre.Haar droom is altijd al geweest om ze te onmoeten.Maar ze dacht dat het tog nooit zou gebeuren.Maar wat als het wel ineens gebeurd op een onverwacht moment?


    En?
    Reactions plzz.
    Gr.Reuse<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik denk dat ik Nummer 3 En Nummer 1 ga doen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hmm, het staat er niet zo goed uitgelegd, ik weet niet wat er daarna gebeurt enzo, en dat is ook belangrijk.


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    Hmm, het staat er niet zo goed uitgelegd, ik weet niet wat er daarna gebeurt enzo, en dat is ook belangrijk.


    Bij welke?
    Dan pas ik dat even aan ='].


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik vind die laatste echt een goed idee!
    als je die gaat doen wil ik die zeker volgen (A)
    maar ik ben niet goed in een titel verzinnen sorry :X

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 19:17 ]


    Nvt