• Een leerkracht bij mij in school is nog maagd. En ik denk niet dat ze ooit nog ontmaagd gaat worden. Wie wilt er nu seks met haar? Nuja, ze is dik, heel groot, heeft een baard en een snor en ga zo maar verder. Maar toch, eigenlijk vind ik dat wel erg voor da menske :'D Ghhahah.

Some people make the world special just by being in it

Ja dus? De paus ook,wat maakt het uit?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Luctus schreef:

Omdat de paus maagd moet blijven en die leerkracht helemaal niet?

Whah, bij mij op school is er net zo één. :'D
    Wie weet hebben we dezelfde lkr. :') Aleen heeft zij geen baard of snor maar wel andere slechte dingen! :')

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Shenanigan schreef:
    (...)
    Omdat de paus maagd moet blijven en die leerkracht helemaal niet?
    Er zijn genoeg mensen die maagd willen blijven,ik snap niet wat het uit maakt.Het is haar keuzen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ocharme.
    Zalk da menske uit haar leiden helpen ?-wbw-

The soul needs autumn.

Grace schreef:
    Ocharme.
    Zalk da menske uit haar leiden helpen ?-wbw-

whaha xD

Alysse schreef:
    (...)

Ik zou me er voor schamen als ik zou oud was en nog nooit seks had gehad. ;x
    Nuja,
    Uh, waarom? Dat vind ik echt raar, waarom zou je, je daarvoor schamen? Niet iedereen is gek op seks.

Life is hard and then we die

Luctus schreef:
    (...) Er zijn genoeg mensen die maagd willen blijven,ik snap niet wat het uit maakt.Het is haar keuzen.

Het is haar keuze niet :'D

Bumblebee schreef:
    (...)
    Ah, dat kan wel dat die ruzie kregen toen ik die nog had voor Aardrijkskunde want die zei al eens tijdens de les 'ik ben wel een beetje boos op meneer Smets' of zoiets in de aard. ;d
    Hahaha. :'DDD

Hahah, :'D
    weetje, Thys kan beter ne vent zoeken ipv met oude vrouwtjes in het bejaardetehuis te kaarten :'D
    nuja, dat heb ik haar dus al zien doen :'D x

Luctus schreef:
    Wie zegt dat de paus maagd is? Hij kan toch even goed, voor hij priester was, seks hebben gehad? :'D

Only losers can act the way you do

Alysse schreef:
    (...)
    Hahah, :'D
    weetje, Thys kan beter ne vent zoeken ipv met oude vrouwtjes in het bejaardetehuis te kaarten :'D
    nuja, dat heb ik haar dus al zien doen :'D x

Ze heeft de hoop waarschijnlijk al opgegeven. Zou ik ook doen als ik haar was. (A)

Maar weet die vriendin vanjee dat dan we zkrr wand meschien was het wel gewoon een grapjuhh en
    Al zou het echt zo zijn hoe weet zij dat dan weer??!!

ailoveejoee.

iAMxSANNE schreef:
    Maar weet die vriendin vanjee dat dan we zkrr wand meschien was het wel gewoon een grapjuhh en
    Al zou het echt zo zijn hoe weet zij dat dan weer??!!

Ze weet het zeker hoor :')

Bumblebee schreef:
    (...)
    Ze heeft de hoop waarschijnlijk al opgegeven. Zou ik ook doen als ik haar was. (A)

Nja idd,
    ze zou zich rot moeten zoeken om iem te vinden ;x

PUKKELxDING schreef:
    (...)Uh, waarom? Dat vind ik echt raar, waarom zou je, je daarvoor schamen? Niet iedereen is gek op seks.

Nja, ik zou me gewoon schamen. Vraag me niet waarom, dus.