• Okee, ik vaag me dit al een tijdje af, maar het is nogal nutteloos, dus eigenlijk voel ik me nu best wel dom.

    Maar, bij de meeste mannen zie je wel eens stoppeltjes of een klein baardje. Daar kun je dus zien dat die zich scheren. Maar bij de boys van TH heb ik dat nog nooit gezien. ( of ik let gwn niet op)

    Maar, ik neem aan dat ze zichzelf wel scheren? Het lijkt me wel smexie om ze te zien met een baardje.^^ Dus van mij hoeven ze zich niet zoveel te scheren.

    Wat denken jullie? Met baardje, of zonder?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 16:38 ]


    Tears falling down because you break my heart...

    Bill met een sikje x'D
    Ik heb wel eens wat stoppels bij ze gezien, maar gelukkig scheren ze zich Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ja doh


    ok

    Gustav scheert zich wel heb ik gehoort, maar van de rest weet ik het niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De reden waarom je niet kan zien dat ze zich scheren is omdat ze zich hebben geschoren. Dat is de bedoeling van scheren. oô

    Bumblebee schreef:
    De reden waarom je niet kan zien dat ze zich scheren is omdat ze zich hebben geschoren. Dat is de bedoeling van scheren. oô

    -plat-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bumblebee schreef:
    De reden waarom je niet kan zien dat ze zich scheren is omdat ze zich hebben geschoren. Dat is de bedoeling van scheren. oô

    (lol) Je hebt wel gelijk x,x

    gewoon simpel. eerst scheren, dan een soort creme erover en dan met poeder weg werken xD

    ik weet het ook niet ik zeg maar wat

    Bumblebee schreef:
    De reden waarom je niet kan zien dat ze zich scheren is omdat ze zich hebben geschoren. Dat is de bedoeling van scheren. oô


    whahah, xD

    jaa, je hebt wel gelijk jaa.
    maar dan doen ze het elke dag. ik bedoel, nog nóóit heb ik ze met stoppeltjes gezien. en ik vind dat gwn sexy bij jongens^^


    Tears falling down because you break my heart...

    Scheren, harsen, laseren :'DD de hele mikmak. Alleen als je goed kijkt zie je zo nu en dan bij georg en gustav toch een echt baardje en bij tom en bill stoppeltjes.


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Scheren, harsen, laseren :'DD de hele mikmak. Alleen als je goed kijkt zie je zo nu en dan bij georg en gustav toch een echt baardje en bij tom en bill stoppeltjes.


    Bij Tom&Gustav lijkt het me goed staan. en bij Georg ook wel, maar bij Bill niet denk ik


    Tears falling down because you break my heart...

    Boeien of ze zich scheren X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    zouden ze de rest ook scheren? :X

    Omg. kom ik weer aan met zo'n vraag xD

    Er was laatst eens een topic waar iemand een foto van Bill liet zien, die je zo kon vergroten en dan kon je een klein baardje zien. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tuurlijk scheren ze zich, man ;l Een jongen zonder haar op z'n face zonder het te scheren bestaat toch niet ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Tuurlijk scheren ze zich, man ;l Een jongen zonder haar op z'n face zonder het te scheren bestaat toch niet ;l


    wel, mensen met een donkere huidskleur krijgen geen baardgroei? teminste dat dacht ik xD