• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen zouden na hun 45ste geen kinderen meer mogen krijgen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Als ze dat na die leeftijd nog kunnen, aangezien je meestal rond je veertigste de overgang in gaat. Maar als ze zich daar prettig bij voelen of als het eerder niet is gelukt en het lukt dan eindelijk, zal ik ze niet tegenhouden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    De kans dat hun kind dan een afwijking of een handicap krijgen is dan wel groter. En als hun kind 5 is, zijn zij al bijna grootmoeder.
    Maar als zij dat willen, moeten zij dat weten. Als ze er maar zijn voor hun kind en het goed kunnen verzorgen zou dat geen probleem mogen zijn!
    Maar ze moeten ook goed nadenken want er komt serieus veel bij kijken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eigenlijk mee eens, Want ik vind dan dat je de leeftijd van een oma hebt eigenlijk. Ook heb je kans op een hanicap ofzo. Dus ja, ik ben het er mee eens :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De kans op afwijkingen is groter, maar je kan na je 40e nog gewoon een gezond kind krijgen. Dus ik vind dat het moet kunnen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nerveus schreef:
    Eigenlijk mee eens, Want ik vind dan dat je de leeftijd van een oma hebt eigenlijk. Ook heb je kans op een hanicap ofzo. Dus ja, ik ben het er mee eens :)


    De kans op een handicap heb je sowieso.
    Als er vrouwen zijn die op die leeftijd nog kinderen kunnen baren en het moederschap aankunnen, waarom niet?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dat ze dat toch wel zelf mogen kiezen, al is de risico op een miskraam dan groter.

    Ik ben het eens en oneens wand het is natuurlijk wel je eigen keuze .
    Maar je hebt een grotere kans op een gehandicapt kindje dus .. en ik zelf zou het niet zo leuk vinden als je van die oude ouders hebt (Mijne zij ook tegen de 50 maar ik ben ouder duss...)

    xxx


    ailoveejoee.

    dat moet je zelf weten;)

    Crumble schreef:
    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De kans op afwijkingen is groter, maar je kan na je 40e nog gewoon een gezond kind krijgen. Dus ik vind dat het moet kunnen.

    Crumble schreef:
    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De kans op afwijkingen is groter, maar je kan na je 40e nog gewoon een gezond kind krijgen. Dus ik vind dat het moet kunnen.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Oneens. Je kunt iemand niet gaan verbieden om kinderen te krijgen.

    waarom niet?


    We can only learn to love by loving.

    Oneens.
    Soms vindt iemand de ware pas op haar 40e/45e, en als je dan nog een kind kan krijgen vind ik niet dat je dat mag verbieden.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 15:01 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Oneens.

    Misschien vind je 'de ware' pas later. En je kiest er toch zelf voor? Je kan ook een condoom gebruiken. En als het gehandicapt is hou je er toch niet minder van dan dat als het gewoon is?


    make things right before you get to sleep.

    Niet mee eens, wat een onzin zeg. En wat wilde ze eraan doen dan? Alle vrouwen na de 45 verplicht sterilliseren? Haha, laat me niet lachen.


    Life is hard and then we die