• Mijn opa is vannacht opgenomen in het ziekenhuis. Hij werd wakker, en het bleek dat hij hartritmestoornissen had. Hij met de ambulance naar het ziekenhuis, en mijn moeder ging daar toen om 7 uur heen. Ik vond het echt heel eng om te horen, ik bedoel, mijn opa is ook niet de jongste meer. (79) En ze zeiden dat het niet zo goed ging
    Het ziekenhuis is naast mijn school, dus toen ik naar huis ging omdat ik ziek voelde, dacht; Misschien kan ik even op bezoek. Ik vragen en zo, en ik raakte helemaal verdwaalt daar. Ik was daar uiteindelijk, en toen zag ik mijn opa daar liggen. Hij zag er een beetje duf uit. Ik liep naar hem toe en je zag meteen dat ie vrolijker werd. Dus hij vertellen hoe het zat. Ze hadden net bloed afgtetapt, want doordat zijn hart zo snel heen en weer was gegaan, kon er een litteken zijn achtergebleven. Dat litteken kon dan een stofje afgeven, en door de bloedcirculatie voeren. En dit stofje was niet zo best. Dus vandaar dat bloed aftappen. Nu is mijn moeder naar het ziekenhuis gegaan, en toen zeiden dat er geen stofje was gevonden, maar hij toch maar even een nachtje moest blijven. Ik ben blij dat er niets ernstigs is gevonden, ik ben echt opgelucht nu. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jaaa. leve jouw opa. (:
    Beloof me dat je de volgende keer tegen hem zegt; 'er is een meisje die ik ken en die weet wat er met je was gebeurd en ze zegt dat je een vetcoole opa bent, omdat je mij niet hebt verlaten.' (cat)


    All was well.

    Oh, al goed is het een happy end.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    das geluk hebben!!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wow ja, dat is echt wel goed dat hij toch niets erg heeft. Ik zou echt doodongerust zijn, net als jij, als mijn opa in het ziekenhuis ligt. o:


    Only losers can act the way you do

    History schreef:
    Jaaa. leve jouw opa. (:
    Beloof me dat je de volgende keer tegen hem zegt; 'er is een meisje die ik ken en die weet wat er met je was gebeurd en ze zegt dat je een vetcoole opa bent, omdat je mij niet hebt verlaten.' (cat)

    Oké dan! Ghahaha. Mijn opa maakte gelukkig al wel grapjes in het ziekenhuis; zelfs toen ie werd binnegereden. Hij zei: 'Er moesten van die plakkertjes op mijn borstkast worden geplakt, en toen vroeg ze of ik mijn shirt omhoog wilde doen. Ik zei: "Natuurlijk, al moet mijn vrouw dan wel ergens anders heen. Dat vind ze fijner als er vrouwen aan mijn goddelijke lijf zitten."'

    Echt schattig is mijn opie. [':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn opa heeft ook is een paar daagjes in het ziekenhuis gelegen, en ik vond dat niet leuk, omdat hij tegen de muur was gelopen en verstrooit was, en dan zijn we die gaan halen uit het ziekenhuis, en nu weet die soms iets ni goe staan..


    Keep calm and love Zayn Malik =)