• maar ik vind het gewoon ongeloofelijk irritant.Kennen jullie 'breezertaal?'.Zo niet , hier is een voorbeeld; Diitt iis één vÓórbéélld vAnn bréézerrtáal,, Irritànt tÓchh?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 17:44 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hààtélliijjk gwnn :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Echt zo irritant ja XD


    Life is hard and then we die

    Ik erger me aan grammaticafouten, bv; Hij hielt van haar. Breezertaal is echt verschrikkelijk, als ik iets zie dat zou geschreven is, dan klik ik het meteen weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Prodigy schreef:
    Hatleijk. ._.


    Some people make the world special just by being in it

    Sentiment schreef:
    Ik erger me aan grammaticafouten, bv; Hij hielt van haar. Breezertaal is echt verschrikkelijk, als ik iets zie dat zou geschreven is, dan klik ik het meteen weg.



    Maar daar heb ik het ook soms moeilijk mee hoor met D,T,DT


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik lees het nieteens meer als iemand zo'n bericht naar me typt (: Maar ik moet wel toegeven dat ik vroeger ook een tijdje zo heb getypt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Roulette schreef:
    Ik haat dat. ._.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik haat BR33Z3R taal, fouten in engels zijn ook storend - maar dan niet echt grammaticaal want die foutjes maak ik ook want ik ben niet zo'n topper in engels :') en ik kan ook niet tegen mensen als die geen leestekens gebruiken. Of een ,/?/etc. en dan nog eens een . er achter aan, like, als het een keer gebeurd vindt ik het niet erg, maar als het dan steeds vaker gebeurd vindt ik het ook niet leuk. {Dan ziet het er dus zo uit?. Of zo,.} En ook als mensen zo typen. Hallo.Ik ben blabla.Blabla. Zonder spatie, tussen de punten - nothing personal -

    Ik kan me nogal aan dingen ergeren, ja.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 18:44 ]

    JÁhh fUCkiiNg iiRiTáNt HéAa??.
    Het slaat oowk helemaal nergens op wand je bent alleen maar langer bezig met typen...

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 18:52 ]


    ailoveejoee.

    ILOVENAOM schreef:
    Ik haat BR33Z3R taal, fouten in engels zijn ook storend - maar dan niet echt grammaticaal want die foutjes maak ik ook want ik ben niet zo'n topper in engels :') en ik kan ook niet tegen mensen als die geen leestekens gebruiken. Of een ,/?/etc. en dan nog eens een . er achter aan, like, als het een keer gebeurd vindt ik het niet erg, maar als het dan steeds vaker gebeurd vindt ik het ook niet leuk. {Dan ziet het er dus zo uit?. Of zo,.} En ook als mensen zo typen. Hallo.Ik ben blabla.Blabla. Zonder spatie, tussen de punten - nothing personal -

    Ik kan me nogal aan dingen ergeren, ja.



    Haha, heb ik ook hoor.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, op Netlog zie je dat vaak. En meestal zijn dat zo van die mensen die van die hardstyle dinges doen en zo. [Lees: Complex en van die gehuchten gaan]dat zie je dan echt vet vaak, wacht deze kwam ik net tegen: IiCCk bénn Yásminéé echt kuttig dat taaltje, haha.

    Shenanigan schreef:
    Haha, op Netlog zie je dat vaak. En meestal zijn dat zo van die mensen die van die hardstyle dinges doen en zo. [Lees: Complex en van die gehuchten gaan]dat zie je dan echt vet vaak, wacht deze kwam ik net tegen: IiCCk bénn Yásminéé echt kuttig dat taaltje, haha.


    En bij de meisjes die 'Babylious' of 'TeckPoeszz' ofzo noemen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)

    En bij de meisjes die 'Babylious' of 'TeckPoeszz' ofzo noemen (:

    Uhuu >< En die jongens hebben meestal iets van Teckstyletigro of zo.

    Ik kan zulk soort mensen echt niet serieus nemen ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Vréselijk. Maar daaraan kan je ook meteen aflezen wat voor karakter iemand heeft. :')


    we were young but we were blind.