• Of ben ik de enige? :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben wel ziek, naja ziek is een groot woord. Maar ik ben toch op school :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb keelpijn :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik heb keelpijn :Y)



    oeeeeeh, ik ook! :Y)
    en nog andere dingen ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Silbermond schreef:
    Ik ben wel ziek, naja ziek is een groot woord. Maar ik ben toch op school :'DD



    ik heb respect voor jou :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik wil ziek zijn ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben ziek.. al sinds het begin van het schooljaar. En ik wil weer beter zijn ><


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Ik ben ziek.. al sinds het begin van het schooljaar. En ik wil weer beter zijn ><


    oei, al sinds het begin van het schooljaar?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    MARRYMEBO schreef:
    ik wil ziek zijn ;x


    Ik vind het eerder kut, ik kan niet ademen door mijn neus ><


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben half ziek/half gezond. Maar ik ben vandaag niet naar school geweest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Romance schreef:
    (...)

    oei, al sinds het begin van het schooljaar?


    Ja, ik heb de ziekte van pfeiffer.. en dat kan nog wel een tijdje duren. T_T


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben ook ziek; vrouwelijke maandelijkse hel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    sacred schreef:
    (...)

    Ja, ik heb de ziekte van pfeiffer.. en dat kan nog wel een tijdje duren. T_T


    Wat is dat.. ? ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)

    Wat is dat.. ? ;o


    -kopieert & plakt-
    Hier komt het op neer;


    De ziekte veroorzaakt een zware langdurige vermoeidheid. Het lijkt veel op griep doordat je last hebt van koorts, keelpijn, hoofdpijn. Typisch voor Pfeiffer zijn gezwollen lymfeklieren in hals, oksels en liezen, die na een dag of twee optreden. Je kunt ook geelzucht of een huiduitslag hebben die lijkt op rode hond met kleine, dikke, rode plekjes, en pijn in de borstkas, ademhalingsproblemen en hoesten. Meestal verdwijnen alle belangrijke symptomen na twee of drie weken, maar daarna zul je je nog minstens twee weken zwak voelen, futloos en misschien ook wat teneergeslagen. Bij de minste inspanning ben je al hevig vermoeid.

    De ziekte gaat vanzelf over maar zorg wel dat je lange tijd rust houdt, met name in de eerste weken anders duurt herstel veel langer. Dat kan weken maar ook maanden zijn. Het herstel kan dus lang duren, vermoeidheid en gebrek aan energie kunnen maanden aanhouden. De ziekte komt het meest voor onder adolescenten. Wie de ziekte eenmaal heeft gehad, is er verder immuun voor.


    Protège moi de mes désirs.

    Moi.
    Ik heb Mexicaan. D:


    we were young but we were blind.