• Hi peepz.

    Ghehe, nu ik zo eens terug denk. Ik keek op iemand profiel en ik zag bij hobby 'op Bill geilen'. Daar heb ik niets op tegen natuurlijk want dat stond er bij mij vroeger ook. Maar in het begin stond dat zowat bij iedereen. En als je dan zo verder denkt 'Geilen op Bill' of whoever, eigenlijk ziet dat er toch wel vies en pedo-achtig uit.

    Vindt je niet? :'D [ viel me gwn opeens op :x ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bwa x)


    Stop wishing, Start doing..

    Pedo-achtig niet, want pedofielen zijn manne die op jongeren meisjes vallen of vrouwen die op jongere jongens vallen.Hoe het wel klinkt is 'seksistisch'.Want ja 'op Bill geilen' .. dan denk ik meestal dat fans vieze dingen doen met een foto van hem ofzo. (oke bij mij stond het er vroeger ook, maar ik wist gewoon niet wat het echt betekende)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    Pedo-achtig niet, want pedofielen zijn manne die op jongeren meisjes vallen of vrouwen die op jongere jongens vallen.Hoe het wel klinkt is 'seksistisch'.Want ja 'op Bill geilen' .. dan denk ik meestal dat fans vieze dingen doen met een foto van hem ofzo. (oke bij mij stond het er vroeger ook, maar ik wist gewoon niet wat het echt betekende)

    Ja, ik weet wel dat pedo-achtig iets anders betekend, maar wist niet meteen een ander woord. En jullie weten vast wel wat ik ermee bedoel. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ja, ik weet wel dat pedo-achtig iets anders betekend, maar wist niet meteen een ander woord. En jullie weten vast wel wat ik ermee bedoel. ;x



    Ja, ik weet wel wat je bedoelt :'D
    Ik vraag me af, als Bill ooit zoiets zou lezen wat die dan zou denken :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    Ja, ik weet wel wat je bedoelt :'D
    Ik vraag me af, als Bill ooit zoiets zou lezen wat die dan zou denken :Y)

    Nah, moest ik in zijn schoenen staan, ik zou bang worden. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Héél bang.. (A)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb er staan 'Make a guess honey', heeft ook wel iets.. seksistisch ergens maar goed, 'Op Bill geilen' zie je er bij mij niet staan, of ik moet een weddenschap hebben verloren :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat zag ik laatst ook een profiel staan :') Ik vind het best wel eng inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, het is eigenlijk best .. raar? als dat er staat. In ieder geval; bij mij zal je dat niet meer zien.. Die tijd heb ik wel gehad ;D


    Protège moi de mes désirs.

    Mwuhahaha, nog nooit over nagedacht eigenlijk:Y)

    ICE schreef:
    Mwuhahaha, nog nooit over nagedacht eigenlijk:Y)

    Als het je hobby is, en je hebt er plezier in, who cares?
    Zo pedo vind ik het niet, aangezien hier denk ik niemand ouder is dan Bill - op een paar uitzonderingen na dan, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 15:19 ]


    we were young but we were blind.

    rofl