• Ik heb bij sommige films dat ik moet huilen. Hoe vaak ik ze ook kijk. Black beuaty bijv. Zo'n zielige films. Welke films vindenej ullie om te huilen???

    Ik heb bij één film ooit geweend: The Lion King


    Just a simple "I love you" (:

    Nog nooit om een film gehuild maar bij Komt Een Vrouw Bij De Dokter had ik het toch wel even moeilijk :') Toen dat kindje zei: "Mama, ik vind het jammer dat je dood gaat."


    Alis volat propriis.

    Allemaal. Steeds als er afscheid wordt genomen, of wanneer iemand doodgaat. a l t i j d.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Marley & Me!!! op het einde! zo zielig,, dan denk ik terug aan myn hond vroeger en myn allereerste kat=( en dan huil ik altijd

    What dreams may come


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    het laatste bij 'komt een vrouw bij de dokter' DAMN DIE IS ZOOO ZIELIG


    It's not the same without you.

    Bij àlle films waar je maar bij kan huilen. Ik huil daar echt snel bij.

    Gisteren nog.

    Jacob the Liar.

    Nog nooit van die film gehoord, en aan het einde keihard zitten janken O_O


    ars moriendi

    black beaty(huil)
    (paardenfreak)

    Titanic en nog veel meer...;)


    'Hard Times, Nice Live'

    Black Beauty (de film, niet die tekenfilm crap) en The Lion King als sinds ik een kleuter was.
    En bij The Patriot. Als dat kleine meisje voor het eerst tegen haar vader praat.

    Ik heb alleen gehuild bij Black Beauty, toen Ginger daar op die kar lag. Ongeveer, denk ik. Voor de rest huil ik nooit bij films.

    Titanic, sowiso.
    En dan zijn er nog wel een paar, meestal op momenten als iemands hart gebroken word, iemand dood gaat of iemand heel hard terugdenkt aan die persoon. En zeker als die dan heel stilletjes begint te huilen, dan moet ik ook huilen :X


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik heb gehuild bij Harry Potter 6. Dat was de meest recente.

    En dan bij de typische blijtfilms ook, alleen weet ik er zo meteen geen voorbeelden van.


    Don't walk away and leave without a reason.

    titanic,bambi,leeuwenkoning.