Een steen :')
Mijn scheikundeleraar had vandaag een steen mee, en daar vertelde hij bij dat die hem ooit vond en er rustig van werd ofzo. En toen gaf hij mij een envelop met een steen erin, en een brief, omdat ik dus altijd druk ben haha.
Dus nu heb ik een steen.
-
25 nov 2009 - 19:0225 nov 2009 - 19:0325 nov 2009 - 19:05
Whipple schreef:
dat wou ik ook zeggen!!woordenpikkerxD
ahhaahha :'D
laat de steen zijn magische werk doenSometimes The One You Want Is Not The One You Need.
25 nov 2009 - 19:06Whipple schreef:
laat de steen zijn magische werk doen
Jaaa
En ik kreeg er ook zo'n brief bij, dat die steen er altijd voor me zal zijn en me altijd zal beschermen, haha.25 nov 2009 - 19:07Ik heb ook zo'n steen, en die werk echt .. ik heb die van mijn mamsie, maar mijn mama is een heks (en dit is niet figuurlijk.. maar echt een heks)
Wrinkled linen and half tinted sunnies.
25 nov 2009 - 19:08Whipple schreef:
laat de steen zijn magische werk doenBest way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
25 nov 2009 - 19:08ItsYouAndMe schreef:
(...)dat wou ik ook zeggen!!woordenpikkerxD
jij bent gewoon een na-aper
haha :'DD
of of of we hebben dat telepatisch samen bedacht
-dikke telepatie heerst :'D -25 nov 2009 - 19:0925 nov 2009 - 19:09Fragile schreef:
(...)
Jaaa
En ik kreeg er ook zo'n brief bij, dat die steen er altijd voor me zal zijn en me altijd zal beschermen, haha.
haha :'D
is die leraar bijgelovig ofzoo x'D?25 nov 2009 - 19:10Whipple schreef:
(...)
haha :'D
is die leraar bijgelovig ofzoo x'D?
Ik heb geeen idee, hij had wel een uur naar die steen zitten kijken ofzo, en hij werd er rustig van. En nu denkt hij vast dat die steen mij ook rustig maakt, haha.25 nov 2009 - 19:11Whahaha, leuk!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
25 nov 2009 - 19:12Fragile schreef:
(...)
Ik heb geeen idee, hij had wel een uur naar die steen zitten kijken ofzo, en hij werd er rustig van. En nu denkt hij vast dat die steen mij ook rustig maakt, haha.
die is niet helemaal lekker denk ik
maar ach boeie.. het is vast lief bedoelt25 nov 2009 - 19:16Whipple schreef:
(...)
die is niet helemaal lekker denk ik
maar ach boeie.. het is vast lief bedoelt
Jaa het was wel lief bedoeld, Hij had ook een hele brief voor me gemaakt, met het levensverhaal van de steen ofzo, en dat de steen er altijd voor me is. hahaha :')25 nov 2009 - 19:18Hahaha dat is wel aardig, vind ik. (:
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
25 nov 2009 - 19:27Whipple schreef:
ja dat zal het zijn:9~
(...)
jij bent gewoon een na-aper
of of of we hebben dat telepatisch samen bedacht
-dikke telepatie heerst :'D -Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.
25 nov 2009 - 20:00Hahahah wat een rare leerkracht
Happiness hit her like a train on a track