• Dude, sommige mensen moeten gewoon een keer goed hard uitgescholden worden.
    Ik zat met een vriend en een vriendin ergens op een bankje, en die vriend was een jongen aan het bellen die mij al heel de tijd belde maar ik weet niet wie het is. Dus hij voor de grap met zo'n zwaar Amsterdams accent: 'Schat, kom je straks thuis eten. We bestellen chinees, wil je mi hoen?', enz. Echt het meest komische nep-accent dat ik ooit heb gehoord :'D Maar ja, in ieder geval. Op een begeven moment zei hij zo van 'Ok gast, nu ff serieus. Jij gaat kappen met haar lastig vallen, want ik heb je nummer en ik kan zo naar de politie als ik wil.' Die onbekende van Hoe wou je dat doen je weet niet eens waar ik woon. Zei die vriend weer van 'Ja maar jij weet niet wie ik ben, dus laat staan of je weet wat ik kan doen. Gewoon kappen, klaar, doei.' En toen hing ie op. En toen begon de hele pleuris.
    Er zat heel vlak naast ons zo'n vrouw met een kindje. Komt zo opeens naar ons toe gelopen: 'Vind je dat normaal, doe je thuis ook zo bij je moeder?' Dus wij zaten daar echt van... Wat? Zegt ze van 'Ja, doe maar niet zo stoer hoor, een beetje mensen bedreigen' En damn, de manier waarom ze het zei. Dus ik al helemaal pissed van 'Die gast viel ons lastig, in plaats van dat je meteen oordelen gaat trekken kan je ook even luisteren weet je. En dan zeiken over de jeugd, jezus' En toen was ze helemaal over de zeik, ging ze zeggen van 'En nou niet zo'n grote bek hé, niet zo popi jopi gaan doen' Ghaha en toen kreeg ze die vriend weer aan de praat, nadat ik zei dat ze maar gewoon gouw op moet flikkeren, hij met een zwaar accent: 'Nou dag hé, tot ziens, tot de volgende keer maar weer' HAHA en toen was ze echt pissed :'D
    Conclusie: Volwassenen van tegenwoordig moeten worden opgevoed en ik heb medelijden met dat kind van haar. En je kan nou wel denken dat ik zwaar respectloos was tegen dat mens maar je moest eens horen hoe ze tegen ons praatte, met haar oordeel al klaar en alles.
    Nog iemand zo iets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 18:30 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAHA dat heb ik ook heel vaak :$


    We can only learn to love by loving.

    Post verkloot, sorry guys.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 18:30 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nioet zelf meegemaakt maar ik vond je verhaal wel melig :D

    Da's best wel raar van dat mens o.o
    Zelf nog nooit meegemaakt, gelukkig! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Whah, nog niet meegemaakt :'D.
    Maar ik zou wel strijkgaan denkik. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Ahah, dat heb ik vaak op de fiets. Zitten ze een half uur te bellen terwijl ze de helft van het fietspad hebben. "Zeg, rot even op! Die jeugd van tegenwoordig ook."


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat een kneus oô

    Zo zie je duidelijk het verschil tussen Nederland en België, hier gebeurgen zo'n dingen niet. Althans niet zo vaak. Nederlanders zijn veel luidruchtiger. :3


    All was well.

    History schreef:
    Zo zie je duidelijk het verschil tussen Nederland en België, hier gebeurgen zo'n dingen niet. Althans niet zo vaak. Nederlanders zijn veel luidruchtiger. :3

    Eh, nou, waar ik in belgie was, was dat anders toch echt wel zo :'D Ik vind dat de Belgische jeugd over het algemeen veel arroganter is, dat viel me echt op :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahah wat een raar mens :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    raar mens :'D
    nee, ik heb niet zoiets meegemaakt :'D

    Ja, in mijn ''emo-periode'' nog.Ik was over straat aan het lopen met twee vriendinnen en ik gooi iets in de vuilbak maar het was er naast maar ik had het niet gezien.En er komt een vrouw met haar baby en haar man voorbij en ze was de hele tijd aan het reclameren over ons en zegt ze opeens tegen haar man 'En als mijn kind er ooit zo gaat uitzien he!' en één van mijn vriendinnen zei al direkt 'Komt da is in ons gezicht zeggen!' en dat mens draait haar om en begint een hele preek tegen ons te geven, dat was echt zo; what the fuuuuuuck?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, wat een vaag mens. En volgensmij heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. :')

    Bandana schreef:
    (...)
    Eh, nou, waar ik in belgie was, was dat anders toch echt wel zo :'D Ik vind dat de Belgische jeugd over het algemeen veel arroganter is, dat viel me echt op :'D



    Ja, dat is wel.Wij, de Belgische tieners, zijn wel arrogant ja :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    haha ik begrijp jou woede. x') ik zou ook zo iets hebben haha. zij zou alles mogen zeggen maar wij zouden niks mogen terugzeggen hoor, nou da kunne ze mooi vergeten! xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."