• Man, ik was daarstraks pist op mijn broer. Ik ga nu niet zeggen waarom omdat dat een héééél lang verhaal is. Maar ik was zo boos dat ik mijn glas cola over hem heen gooide. En dan stond hij er nog mee te lachen, duwde ik hem op de grond. Dan werd hij wel bang want hij liep weg. Hij heeft zich een halfuur in de badkamer opgesloten en zitten roepen dat ik een ADHD kind ben > <
    Right, ik ben normaal nooit zo. Maar hij was echt te ver gegaan. Gha, nu heb ik al zijn spullen verstopt (psp, pennenzak, kleren, ..) en heb ik al zijn posters kapot gescheurd, heel zijn kamer overhoop gehaald.

    Eigenlijk wel erg voor hem, hij vind niets meer ;x

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 16:43 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Is het erg dat ik je broer nu heel erg hard uitlach?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oei oeii ..
    Sterkte he!!
    Gosh xD best wel erg idd xD
    amai ik zou dood zijn moest ik dat proberen xD


    Your Butt is Mine!

    Amai =O
    Je moet wel héél boos zijn geweest.


    I need you like a heart needs a beat

    Sentiment schreef:
    Is het erg dat ik je broer nu heel erg hard uitlach?

    Nee, :'D
    Dat doe ik stiekem zelf ook. Weetje, eigenlijk vind ik het wel laf van mezelf. Hij is 11, natuurlijk kan hij het niet halen van mij (Aa)
    Maar ach, eigen schuld? :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Wtf dude, ik zou je haten. Serieus, mijn zusje heeft één poster van mij ooit eens kapot gescheurd en ik ben echt nog steeds pissig op haar, soms daarover. Nee echt, ga je niet ietwat te ver? Bedoel, zijn spullen zo maar kapot scheuren, dan zou je voor minder aan ADHD beginnen denken.
    Het is btw liep en niet loopte :'D

    HAHA je doet me aan mezelf denken :3
    -ik ben dikke terreur als ik boos ben hier thuis -


    We can only learn to love by loving.

    Tja dat ken ik wel een beetje, zo heb ik mijn broer eens een bloedneus geslagen. Ja hij vroeg erom, toen was hij effe link bezig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hahahaha :'D


    Only losers can act the way you do

    Killjoy schreef:
    Wtf dude, ik zou je haten. Serieus, mijn zusje heeft één poster van mij ooit eens kapot gescheurd en ik ben echt nog steeds pissig op haar, soms daarover. Nee echt, ga je niet ietwat te ver? Bedoel, zijn spullen zo maar kapot scheuren, dan zou je voor minder aan ADHD beginnen denken.
    Het is btw liep en niet loopte :'D

    hahahah
    ik ga zo aanpassen :'D
    en ik ga niet te ver want hij heeft dat ook al bij mij gedaan . :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn broer had zo ooit een punaise in het oog van Bill gestoken en ik ging over de rooie he xD
    der zat een gatje in Ö


    Your Butt is Mine!

    Alysse schreef:
    (...)
    hahahah
    ik ga zo aanpassen :'D
    en ik ga niet te ver want hij heeft dat ook al bij mij gedaan . :'D

    Dat veranderd de zaak, nja eigenlijk niet maar kom. maar naja, jou broer is een lul en jij bent een ADHD kind
    iedereen happy _O_

    Killjoy schreef:
    (...)
    Dat veranderd de zaak, nja eigenlijk niet maar kom. maar naja, jou broer is een lul en jij bent een ADHD kind
    iedereen happy _O_

    Dat ben ik niet?
    Man, ik ben altijd heel rustig enzo (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil ook een keer een glas drinken in iemands gezicht/over iemand heen gooien (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik hoop dat je een goede reden hebt want anders zou ik wel een beetje medelijden met hem hebben (cat) Maar wel lekker voor hem dat hij een glas cola over zich heeft gekregen xD zou ik ook wel eens willen doen. maar mijn broer en ik hebben nooit zo erge ruzie..


    You are beautiful, you are love.

    Nyctalopia schreef:
    Ik wil ook een keer een glas drinken in iemands gezicht/over iemand heen gooien (cat)

    Doen, dat doet goed :'D


    Some people make the world special just by being in it