• Wie is er al geweest?
    Of wie gaat er nog naar toe oooit?

    Ik ga erna toe met Kerstmis, mijn vriend heeft min of meer mij een reisje london cadau gedaan, best wel schattig! ^^, het wordt mijn eerste keer in london dus ik kijk er enorm naar uit ^^

    Waar gaan jullie kerst vieren?? ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik ben al eens in Londen geweest. Twee keer zelfs. Met kerst enkele jaren geleden en deze zomervakantie was ik er ook. Ik moet je wel waarschuwen dat er met kerst niet veel open is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    In Nederland ik ga op stap dan die avond ^^ en ik ga volgend jaar naar Londen ^^


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Londen wordt geweldig schat (H)
    Kijk er zo naar uit, naar die romantische dagen met jou!
    Nog 3 weekjes en we vertrekken ^^

    X love you


    Live Your Life

    ik blijf in mijn eigen landje Belgie en ik ben nog nooit in londen geweest maar ik en mijn bff zitten nu al te plannen voor als wij oud genoeg zijn dan gaan wij naar londen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik ben afgelopen donderdag tot zaterdag daar geweest met school (cool)
    we zijn daar heengegaan voor een excursie, maar we hebben meer gewinkeld xD
    xx


    i like cookies :Y)

    Mijn zus is vorig jaar met school naar Italië geweest, maar ze is blijven zitten en nu gaat ze naar London :(:( ik haat t zo dat zij op haar school alles heeft wat ik wil: groot gebouw, veel mensen, schoolfeesten, gala, uistapjes, en reizen zoals deze... Op mijn school hebben we niet een een klein schoolreisje, sinterklaasfeest, kerst, whatever... niks! -.-

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 13:10 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Twee jaar geleden ben ik er geweest en met school ga ik er rond Pasen weer heen. ^^