• Ik móet zoveel doen voor school en ikheb er helemaal geen tijd voor. moet voor 2 pw's leren, voor 4 So's ofzo en heb ook nog veel HW + 3 verslagen opgekregen waarvan 2 volgende week klaar moeten zijn. en ik Móet overal voldoendes voor halen, het liefst achten, wil ik dit jaar VWO[voor moin belgen : VWO is het bijna hoogste niveau] gaan doen. en ik flip helemaal want niemadn in dt huis houdt rekening met mij ;x


    We can only learn to love by loving.

    En sinds wanneer wist je dat je dit allemaal moest leren?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik weet hoe je je voelt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Noise schreef:
    En sinds wanneer wist je dat je dit allemaal moest leren?
    van het meeste nog maar 2 dagen ;x van een pw weet ik het langer ;x en ik krijg het maar NIET in mijn hoofd.


    We can only learn to love by loving.

    Wij ook oô Deze week nog minstens 4 grote toetsen, 2 spreekbeurten en een opstel. Voor volgende week, nog een hele hoop toetsen en schrijfoefeningen en die vrijdag beginnen we ook met examens voor twee weken oô


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    <3
    Ga eens een keer boos worden, dan hebben ze het wel door. Of, wees een keertje ziek. Nee nu help ik je niet sorry . ;x


    when words fail, music speaks.

    O.o
    Doe zoals mij niets meer xD

    Staat niet in voor de gevolgen xD


    Your Butt is Mine!

    Hm, VWO is kut, ik meen het die leraren denken dat je geen leven meer hebt na school. --' Dat je alleen maar leert, 'Ja het weekend heb je om te leren.' -Right.- Nouja, boeiend, je krijgt het vast wle in je hoofd en anders moet je maar ziek worden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    MARRYMENICOL schreef:
    <3
    Ga eens een keer boos worden, dan hebben ze het wel door. Of, wees een keertje ziek. Nee nu help ik je niet sorry . ;x
    Lullig hoor, ik wou net vragen of je me de mexicaanse girep via een pb kon sturen =3


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)Lullig hoor, ik wou net vragen of je me de mexicaanse girep via een pb kon sturen =3
    Wil ik wel hoor. Nee ik heb Pfeifer ofzo, hoe schrijf je dat? o.o Nee dat denk ik, want ik ben moee.


    when words fail, music speaks.

    Hush schreef:
    Hm, VWO is kut, ik meen het die leraren denken dat je geen leven meer hebt na school. --' Dat je alleen maar leert, 'Ja het weekend heb je om te leren.' -Right.- Nouja, boeiend, je krijgt het vast wle in je hoofd en anders moet je maar ziek worden.

    Helemaal mee eens.
    Ik doe Gymnasium en bij ons zeggen ze dat ook altijd. En als wij dan protesteren. "Jullie zijn Gymnasium." Alsof leren onze grootste hobby is. ><


    hoi, jij bent leuk.

    Hm, da's wel k*t.
    Maar heb je de vorige dagen wat gedaan?
    Je moet vooral plannen.
    Zeg op voor hand wat je welke dag gaat leren, dan kan je het beter.


    - hoi ;D

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Wil ik wel hoor. Nee ik heb Pfeifer ofzo, hoe schrijf je dat? o.o Nee dat denk ik, want ik ben moee.
    o dat is ook goed :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik krijg vandaag gewoon niets in mijn hoofd. Er zit veel te veel in behalve de leerstof tegen morgen --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Moet je het een beetje verdelen de dingen die je moet maken en leren.
    Het moeilijkste en het meest dringend en dan de rest ...


    I need you like a heart needs a beat

    Ik meen het, vwo is kut. Je hebt daar echt geen leven. Ik zit ook op vwo, en heb haast geen vrije tijd meer. Over dat huiswerk: je moet eerst goed kijken, wát is belangrijk, en wát kan ik weglaten? Want dat allemaal haal je niet. PW's en werkstukken gaan sowieso voor. Daarna komen de so's, en het huiswerk kun je voor een keer wel laten liggen. Laat gewoon je agenda zien aan de leraren dat je het echt heel druk had. Jij bent ook maar een mens o.ô Je moet jezelf ook een beetje inschatten: waar ben ik goed in, en waar moet ik hameren? Kun je voor een keer niet een verslag van een vriendin/nicht/broer/zus weetikveel krijgen?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 17:27 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.