• Sorry, ja, alweer een nieuw topic.
    Deze gaat over de o-zo-bekende of so called: Trina
    Wat heeft iedereen tegen haar zeg? Ja, ze mag dan misschien wel een "one-night-stand" geweest zijn van Tom, maar dat maakt haar toch geen haat-persoon? Sorry, ik vind dat iedereen dan wel een beetje té jaloers reageert :').
    En oké, ik heb ook foto's van haar gezien die echt een beetje overdreven zijn, maar ik begin haar niet uit te schelden ofzeu :').
    En nu krijg ik vast van die reacties; Wtf, laat ons?
    Sorry, ik geef alleen mijn mening :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    ja je hebt gelijk, Maar daarom moet je niet telkens herhalen dat je haar een slet vind


    idd ben het ermee eens^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    ja je hebt gelijk, Maar daarom moet je niet telkens herhalen dat je haar een slet vind
    Kindjes hier vragen door, dan antwoord ik terug.


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    ja je hebt gelijk, Maar daarom moet je niet telkens herhalen dat je haar een slet vind


    Gelijk heb je, 1 keer is volgens mij meer dan genoeg. En wat betreft dat doorzeuren komop he! Het is 2,5 jaar geleden! En nog zitten mensen daarover te zeuren..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)Kindjes hier vragen door, dan antwoord ik terug.


    nou ja ik ben een lief kindje hoor (A) maar we vragen niet door!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    nou ja ik ben een lief kindje hoor (A) maar we vragen niet door!
    Okeee=']:D


    Sweet dreams will come true.

    (...)

    Gelijk heb je, 1 keer is volgens mij meer dan genoeg. En wat betreft dat doorzeuren komop he! Het is 2,5 jaar geleden! En nog zitten mensen daarover te zeuren..

    ja idd, ik snap niet waar mensen zich nog druk over maken...

    (...)Okeee=']:D


    nee echt 'k ben liefÖ(A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Indd. Ik snap sommige fans echt niet dat ze zo overdreven reageren. Als hún [trina-haters] de kans zouden krijgen om met Tom te dansen en te flirten enzo, zouden ze het ook doen. En trouwens, Tom neukt met groupies, dan kunnen ze hun állemaal ook gaan haten, echt slap dus U_U En Tom is trouwens ook nog maar 18, hij wil natuurlijk ook gewoon kunnen zoenen en dansen met een meisje, zónder dat zij meteen gehaat gaat worden.
    Die trina-haters zijn gewoon zielig,

    wie is trina?

    Ö


    Sorry, ja, alweer een nieuw topic.
    Deze gaat over de o-zo-bekende of so called: Trina
    Wat heeft iedereen tegen haar zeg? Ja, ze mag dan misschien wel een "one-night-stand" geweest zijn van Tom, maar dat maakt haar toch geen haat-persoon? Sorry, ik vind dat iedereen dan wel een beetje té jaloers reageert :').
    En oké, ik heb ook foto's van haar gezien die echt een beetje overdreven zijn, maar ik begin haar niet uit te schelden ofzeu :').
    En nu krijg ik vast van die reacties; Wtf, laat ons?
    Sorry, ik geef alleen mijn mening :'D


    JEEH iemand die met me eens is x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind ook dat mensen te hard reageren erop. Stel nou dat je het zelf bent geweest, dan wil je toch ook niet dat mense zo over jou praten, of wel soms o.O??


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Whoa.
    Wat een reacties :').


    I recycle my thoughts.