• Sorry, ja, alweer een nieuw topic.
    Deze gaat over de o-zo-bekende of so called: Trina
    Wat heeft iedereen tegen haar zeg? Ja, ze mag dan misschien wel een "one-night-stand" geweest zijn van Tom, maar dat maakt haar toch geen haat-persoon? Sorry, ik vind dat iedereen dan wel een beetje té jaloers reageert :').
    En oké, ik heb ook foto's van haar gezien die echt een beetje overdreven zijn, maar ik begin haar niet uit te schelden ofzeu :').
    En nu krijg ik vast van die reacties; Wtf, laat ons?
    Sorry, ik geef alleen mijn mening :'D


    I recycle my thoughts.

    iedereen zegt ook dat ze een lelijke slet is :')
    maar weetje hoe mooi zij is :O
    Ze is niet lelijk, maar wel een slet ;0 En dat is de reden waarom ik d'r niet mag (A) Niet omdat ze met Tom heeft geneukd of gezoent of weetikveel


    Sweet dreams will come true.

    (...)Ze is niet lelijk, maar wel een slet ;0 En dat is de reden waarom ik d'r niet mag (A) Niet omdat ze met Tom heeft geneukd of gezoent of weetikveel


    wie zegt dt ze een slet is? misschien is ze vet aardig!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    wie zegt dt ze een slet is? misschien is ze vet aardig!
    Ze kleed zich als een slet en maakt foto's van d'r tieten en plaatst die op internet. Dat noem ik een slet.


    Sweet dreams will come true.

    Eindelijk mensen die wat normaal zijn xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)Ze kleed zich als een slet en maakt foto's van d'r tieten en plaatst die op internet. Dat noem ik een slet.


    nou laat ze toch, oké zo komt ze over als een slet boeiend! maar misschien is ze ook vet aardig je moet mensen niet op het eerste zicht gaan veroordelen dat noem ik laag!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tom is ook een slet

    Moeten wij dan alles geloven wat hier rond word geblerd?

    Tom is ook een slet


    whaha okay dan^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    whaha okay dan^^

    Hah x'D ja sorry maar ze moeten niet doen alsof Tom een heilig boontje is^^

    (...)
    Hah x'D ja sorry maar ze moeten niet doen alsof Tom een heilig boontje is^^


    nee dat is hij ook ni nee xD da weet iedereen toch maar ze doen ook precies alsof dat mens waarover dit topic eigenlijk gaat het slegste op de aardbol is¬¬'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het boeit mij dus echt helemaal niks als ik eerlijk mag zijn.. Ik bedoel laat haar dan toch gewoon, en wat dan nog? Sommige mensen reageren hier een beetje te overdreven volgens mij..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)Ze kleed zich als een slet en maakt foto's van d'r tieten en plaatst die op internet. Dat noem ik een slet.



    Uuhm dan zijn er zoveel sletten als je dat sletterig vind en btw ooit van photoshop gehoord?


    Lalalalalalalala.

    Het boeit mij dus echt helemaal niks als ik eerlijk mag zijn.. Ik bedoel laat haar dan toch gewoon, en wat dan nog? Sommige mensen reageren hier een beetje te overdreven volgens mij..


    ja als Tom daar nu mee in bed wil zijn probleem! laat haar gerust! weetje dat probeer ik hier dus ook duidelijk te maken^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vraag me af wat ze zullen doen als Tom of iemand anders van TH een vaste vriendin zullen hebben...

    (...)


    Uuhm dan zijn er zoveel sletten als je dat sletterig vind en btw ooit van photoshop gehoord?
    Ik zeg toch ook niet dat zij de enige slet is?


    Sweet dreams will come true.