• Ik heb heel vaak het gevoel dat ik helemaal alleen en verlaten ben. Op school lachen ze ergens om, waar ik niet om kan lachen. En als ik ergens om lach, lachen ze niet mee. Ik heb andere intresses dan iedereen op school. Ik haat gym, hun niet.

    Soms lijkt het alsof ik een heel vreemd persoon ben. Of zijn hun nou vreemde personen? Ik voel me soms zo alleen, dat ik midden in een les op school moet huilen. Maar dan hou ik me nog in. Maar thuis, stromen er tranen over mijn wangen, omdat ik het gevoel heb dat ik anders ben. Het is niet omdat ik vriendloos ben ofzo, maar mijn vrienden zijn gewoon heel anders dan ik.

    Heeft iemand daar ook wel eens last van? Of kan iemand mij raad geven over dit soort dingen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb ook wel eens het gevoel alsof ik alleen ben. Maar dat ligt dan ook gedeeltelijk aan mij, omdat ik mijn best niet doe om 'erbij te horen', om het zo maar even te zeggen. Misschien moet je, je wat meer verdiepen in de intesses van je vriendinnen of andere klasgenoten? Gewoon lekker mee doen met de lessen, als je iets moeilijk vind gewoon vragen. En als je, je weer een keertje alleen voelt is dat heus niet erg. Dat heeft iedereen wel eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik heb ook wel eens het gevoel alsof ik alleen ben. Maar dat ligt dan ook gedeeltelijk aan mij, omdat ik mijn best niet doe om 'erbij te horen', om het zo maar even te zeggen. Misschien moet je, je wat meer verdiepen in de intesses van je vriendinnen of andere klasgenoten? Gewoon lekker mee doen met de lessen, als je iets moeilijk vind gewoon vragen. En als je, je weer een keertje alleen voelt is dat heus niet erg. Dat heeft iedereen wel eens.


    Maar het is niet zo dat ik niet geinteresseert ben ik mijn vriendinnen of klasgenoten, zij zijn gewoon niet geinteresseert in mij....


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat ook wel eens ;x


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik ben ook alleen. Ik maak niet echt snel vriendinnen, en sommigen zeggen wel: "Jij kan mooi tekenen" of "jij kan echt goed leren" maar ze vragen nooit meer :(


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik snap wat je bedoeld, daar heb ik ook vaak last van.
    Mensen mogen mij snel niet, waarom weet ik ook niet, ik denk omdat ik heel verlegen ben. Ik probeer dan wel aardig te doen, maarja, als zij heel kortaf tegen mij gaan doen is het voor mij ook heel lastig -vooral omdat ik verlegen ben.


    Victoria Francés <3

    ^ Dat is bij mij niet het geval, maar ik snap wel in wat voor situatie je zit


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nerveus!!! Dat vind ik heel goed en mooi geschreven!! Ik krijg tranen in mijn ogen. Omdat ik dat ook heb. Wij konnen het altijd zo goed vinden. Wij konden iedereen aan!! Ik mis die goede tijd met jou samen op school!!! (huil)
    Ik weet hoe je je voelt. Wij horen ( vriendschappelijk bekeken) gewoon bij mekaar, als vrienden. Ik mis je heel erg bij mij op school. Ik haat die kut kinderen!!!!!!! (huil) :@

    Xxx (flower) My

    Dat heb ik nu dus ook. Ik zit echt in een rotklas met allemaal van die gangsters op huppelkutten die de hele les bezig zijn om hun lipgloss goed op te krijgen. Ze accepteren me niet en willen niets van me weten. Ik heb al geprobeerd om me over te laten plaatsen maar dat is niet mogelijk meer. Ik baal als een stekker.
    Met positief denken en gewoon aardig doen bereik je al een heleboel. Ik heb nu 1 vriendin in mijn nieuwe klas gemaakt, en dat gaat nog best goed (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hetzelfde. Ik heb alleen maar "huppels" in de klas, en die snappen mijn humor niet. Íédereen houdt van gym, ik wil het het liefst verzuimen. Ik heb maar één iemand in de klas die ik echt aardig vindt. Maar, je komt er overheen. Dit is mijn beste jaar op school!


    Destroy what destroys you.

    Voluntary schreef:
    Ik snap wat je bedoeld, daar heb ik ook vaak last van.
    Mensen mogen mij snel niet, waarom weet ik ook niet, ik denk omdat ik heel verlegen ben. Ik probeer dan wel aardig te doen, maarja, als zij heel kortaf tegen mij gaan doen is het voor mij ook heel lastig -vooral omdat ik verlegen ben.


    Protège moi de mes désirs.

    dat heb ik ook
    ik heb een hele ander humor als hun,hun onderwerpen gaan aleen over saaie dingen,ze doen alsof school een hele modeshow is enzo,ze hebben iets tegen Jonas Brothers(als ze die niet goed vinden respecteer ik dat ook maar ze moeten er geen andere woorden van maken zoals kaka brothers enzo want dat maakt me echt kwaad)

    er zijn maar 2 meisjes op school waar mee ik echt kan praten

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 20:40 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat gevoel overkomt iedereen wel eens, meid.;) Maar je moet gewoon altijd blijven geloven dat er altijd mensen zullen zijn die om je geven, en dat je nooit alleen bent! Echt waar. Jij bent helemaal niet vreemd!
    Als je eens ergens mee zit, mag je het ook altijd aan mij vertellen, hoor. <3

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Nee, eigelijk niet. Al mijn vrienden hebben bijna dezelfde humor als mij. Ik vindt het heel vervelend voor je, maar ik heb geen tips voor je sorry! <3

    Dat heeft iedereen wel eens, mijn vrienden en ik zijn hetzelfde dus ik heb het probleem niet vaak.Dus ik heb er ook geen tips voor, sorry (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! (flower)(H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.