• Méhé, de nieuwe clip van Paramore: 'Brick by boring brick' is 10 minuten gelden in premiere gegaan n_n
    Tadaa.
    Wat vinden jullie ervan?
    Ik vind hem heel mooi bedacht en ook best mooi gemaakt, maar het lijkt echt heel nep.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind hem wel vet eigenlijk :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Blond staat haar echt vet goed!
    Ik vind het wel een leuk nummer,
    Dat vlindermeisje is schattig n__n

    Hehe I like it (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dat kleine meisje speelt Alexandra in Mooi & Meedogeloos. :Y)

    Me likes ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind hem leuk :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Nu ben ik verslaafd aan dat nummer en de clip =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik vind het een leuk nummer-ben er verslaafd aan
    ik vind het een leuke clip-wel nep maar wel cool
    ik vind blond haar ook heel leuk staan bij hayley
    rood was wel wat stoerder maar dis ook egt heel leuk


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Clip is erg origineel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bandana schreef:
    Ik vind hem heel mooi bedacht en ook best mooi gemaakt, maar het lijkt echt heel nep.


    Ik denk dat het ook niet hun bedoeling is om het er 'echt' uit te laten zien. Het is meer een fantasiewereldje.
    Ik heb Hayley altijd al erg leuk gevonden, maar met haar haar zo… Damn, she's freakin' hot. _O_

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 18:22 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind dat echt hun beste clip tot nu toe, die ik al van hun heb gezien. En ik zag een paar dagen geleden al een soort preview dus kon ik eigenlijk niet wachten om heel de clip te zien _O_

    Bandana schreef:
    Méhé, de nieuwe clip van Paramore: 'Brick by boring brick' is 10 minuten gelden in premiere gegaan n_n
    Tadaa.
    Wat vinden jullie ervan?
    Ik vind hem heel mooi bedacht en ook best mooi gemaakt, maar het lijkt echt heel nep.


    Het moet ook nep lijken want het gaat dan ook over een meisje die een eigen wereld van magie heeft 'gebouwd' dus het is nep ;)
    ik vind m echt heel leuk, al mocht er na een tijdje meer variatie in komen. maar al bij al vind ik 'm heeel geslaagd en leuk en Paramore laat hier zeker een andere (professionelere/volwassen) kant zien. Super dus!


    whatever doesn't kill you simply makes you .. stranger