• In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

    1. Zeg: "Ik zoek mijn toevlucht bij de Heer der mensen,

    2. De Koning der mensen,

    3. De God der mensen.

    4. Opdat Hij mij bevrijde van het kwade der inblazingen van de duivel.

    5. Die in het hart der mensen fluistert

    6. Vanuit het midden der djinn en mensen."

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 18:28 ]

    Sorry, maar ik vind dit een beetje te ver gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yusuf schreef:
    (...)Ik gooi toch ook geen slot op jou? Waarom deze reactie?

    Die reactie slaat nergens op. En waarschijnlijk zegt ze dat omdat door dit topic ruzie komt.


    -

    Breeze schreef:
    Sorry, maar ik vind dit een beetje te ver gaan.
    Hoe bedoel je?

    Yusuf schreef:
    (...)Ik gooi toch ook geen slot op jou? Waarom deze reactie?

    Omdat dit alleen maar nutteloos is en positieve reacties ga je toch niet krijgen :'D


    Alis volat propriis.

    Yusuf schreef:
    (...)Ik gooi toch ook geen slot op jou? Waarom deze reactie?


    die reactie's hallo dat jij in de islam geloofd is tot daar aan toe maar dat je ons er mee bestookd vindt ik niet terecht wij vroegen er toch niet om of wel soms ?

    Genius schreef:
    (...)
    Die reactie slaat nergens op. En waarschijnlijk zegt ze dat omdat door dit topic ruzie komt.
    Ik maak geen ruzie en laat me ook niet provoceren. Helaas zijn er elementen die dit wel proberen.

    Godallemachtig..
    Yusuf wilt alleen onze mening over dat stukje tekst en jullie beginnen meteen te zeuren dat Yusuf ons dwingt te geloven.

    ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    die reactie's hallo dat jij in de islam geloofd is tot daar aan toe maar dat je ons er mee bestookd vindt ik niet terecht wij vroegen er toch niet om of wel soms ?
    Bestoken? Op welke manier dan?

    Serieus ik wordt hier chaggo van, dring iedereen die ideeën niet zo op en laat ons zelf bepalen wat goed is slecht is. >.<


    blame the bully.

    Yusuf schreef:
    (...)Dat is het woord dat ik zelf bedacht heb.

    Ah. Humor :')


    Alis volat propriis.

    Joker schreef:
    Godallemachtig..
    Yusuf wilt alleen onze mening over dat stukje tekst en jullie beginnen meteen te zeuren dat Yusuf ons dwingt te geloven.

    ._.

    Mening: Oké. Leuk. Ik geloof er niet in, maar veel succes met verder geloven!


    rules don't stop me

    Volturi schreef:
    (...)
    Omdat dit alleen maar nutteloos is en positieve reacties ga je toch niet krijgen :'D
    Ja, al staan er 99 negatieve reacties op en 1 goeie. Dan ben ik al blij met die 1e goeie. Hoge eisen stellen kom je nergens mee. Althans met de meeste dingen.

    Ik gooi hier een slotje op, op verzoek van meerdere users. Met dezelfde reden als ik het vorige topic sloot. Ik ben geen racist, geloofstegenhanger of weet ik dan ook, maar ik ken de users lang genoeg om te weten dat van dit soort topics echt knallende ruzie komen. Beter voorkomen dan moeten genezen..

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 18:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Yusuf schreef:
    (...)Bestoken? Op welke manier dan?

    veel topics aanmaken komt dat je bekend voor?

    Yusuf, waarom beantwoord je iedere vraag met een andere vraag?


    Alis volat propriis.