• Ja, dat doen 'de meisjes' van onze klas in de kleedkamer als we gaan gymmen.
    Haha dan doen we verkiezingen en dan stemmen we op de gene die de mooiste onderbroek en sokken aan hebben ;3.
    ik doe dan altijd bij gym mijn mooiste onderbroek aan.
    Er is eigenlijk niets voor de winnaar, weten jullie iets?
    Maar niet té, want dan doen we het toch niet.
    En wat doen jullie zoal bij gym? xd


    - hoi ;D

    Wij kleden ons gewoon om, haha.
    Uhh, de verliezer moet de winnaar trakteren met een lolly uit de kantine/van huis?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Wij kleden ons gewoon om, haha.
    Uhh, de verliezer moet de winnaar trakteren met een lolly uit de kantine/van huis?

    Oke ik zal kijken xd.


    - hoi ;D

    Ik zit met erg weinig meiden in de kleedkamer en wij luisteren altijd muziek op onze mobiel. Meer niet eigenlijk, ik ga altijd even op hyves of twitter.
    Maar op mijn school kun je kiezen voor een Sport- of Kecprofiel. Sport is dus sport, en kec is drama, en allemaal dingen met knutselen, maar ook toneelspelen, enzo.
    Ik heb voor Sport gekozen als een van de weinige meiden van de brugklassen B]


    -

    de gene die verliest moet iets genants doen, bijvoorbeeld iets tegen een voorbijgsnger of jongen uit je klas zeggen. of de winnaar mag voor de verliezer iets bedenken ofzo xD


    DUDE! Get a life!!!

    Euhm, wij kleden ons gewoon om terwijl we wat praten? :'D
    En ik heb geen idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij kleden ons ook gewoon om en praten of dansen x'D


    You are beautiful, you are love.

    Wij kleden ons zo snel mogelijk om om naar huis te gaan xD omdat het altijd ons laatste 2uren zijn. en voor de rest gewoon wat kletsen xD

    misschien kan je iedereen een x een klein prulletje laten kopen. en dan elke x moet iemand anders kopen. [iets van 50cent ofzo :P] en dan is dat de grote overwinningsprijs! :P


    Write down what you can not say

    wij gaan altijd keihard zingen
    laatst hebben we allemaal stukjes van alle k3liedjes gezongenxD
    en of gaan we allemaal tonen zingen-van laag naar hoog-met het alfabet en dan klopt er geen hol vanxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb geen gym :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik heb geen gym :'D

    J to the aloers.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 18:00 ]


    rules don't stop me

    Wij zitten meestal met de radio mee te zingen ofwel hebben sommige van onze klas ruzie. >-<

    Tranquillity schreef:
    Euhm, wij kleden ons gewoon om terwijl we wat praten? :'D
    En ik heb geen idee.


    Only losers can act the way you do

    Wij kleden om, roddelen en zingen keihard mee met iemands mobiel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een onderbroek voor de winaar :'D


    Get back motherfuckerz'

    De jongens beoordelen :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.