• jullie vinden dat de Jonas Brothers zo'n groot ego hebben? Waaraan zien jullie dat? Want ik lees dat bijna overal, en ik wil helemaal geen ruzie ik vraag om duidelijkheid.
    Dat wou ik gewoon even weten (aa)

    xoxox

    Ik vond ze op het begin heel kneuzig en schattig. Maar als mensen succesvol worden dan verandert hun uitstraling en gedrag meestal ook wel, en vooral bij zo'n kindsterretjes bij Disney. Meestal kun je dat niet eens tegengaan. En vind het ook wel typisch -ken die namen niet- dat diegene die vroeger helemaal op de voorgrond stond nu met zijn jongste broertje gewisseld heeft omdat hij niet meer zo in de picture wil staan. Terwijl je juist van hem zou verwachten dat hij arrogant zou worden, of weet ik veel wat.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vond ze op het begin heel kneuzig en schattig. Maar als mensen succesvol worden dan verandert hun uitstraling en gedrag meestal ook wel, en vooral bij zo'n kindsterretjes bij Disney. Meestal kun je dat niet eens tegengaan. En vind het ook wel typisch -ken die namen niet- dat diegene die vroeger helemaal op de voorgrond stond nu met zijn jongste broertje gewisseld heeft omdat hij niet meer zo in de picture wil staan. Terwijl je juist van hem zou verwachten dat hij arrogant zou worden, of weet ik veel wat.

    Ja, daar kan ik je geen ongelijk in geven.

    JB is hot,kan goed zingen en ze maken tijd voor de fans!

    dus iedereen die zegt dat JB een groot ego heeft zijn jaloers of weten niet wat ego is

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 13:22 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Moustache schreef:
    (...)
    Ik bén goed.
    En ik snap niet waarom iedereen jb slecht vind.

    Sommigen snappen ook niet waarom jij JB goed vind.


    None but ourselves can free our minds.

    ILOVENAOM schreef:
    (...)
    Goezo :9~

    Ik zou maar niet vertellen dat ik ze heel lang heb gehaat? Ghaha. Mnee, ze zijn wel goed. Ik heb ze vorige week live gezien, en serieus, ik vind ze live veel beter dan TH! Ze zijn ook veel meer met hun fans bezig en veel intiemer etc.


    Some people make the world special just by being in it

    PACMANISDEAD schreef:
    (...)
    Sommigen snappen ook niet waarom jij JB goed vind.

    Ik denk dat het ligt aan je muzieksmaak,

    Ik heb het nog nooit gezegd.
    Ik haat ze niet ofzo, het is gewoon mijn stijl niet :3


    Never run out of reasons to smile...

    Alysse schreef:
    Eigenlijk heb ik dat nog nooit gehoord ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat hoor ik ook van iedereen maar ik vind egt niet dat ze een groot ego hebben..
    Ze zeggen zelf dat ze gewoon normale jongens zijn met een talent, en dat vind ik niet eigendunkig ofzo:X
    Maar dat ligt vast aan mij ofzo


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Alysse schreef:
    Eigenlijk heb ik dat nog nooit gehoord ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat ze een groot ego hebben, gewoon weg hoe ze doen. Maar ik vind TH ook een groot ego hebben, maar hun muziek vind ik gewoon leuk.


    -

    Dat zeg ik niet. (nerd) Ik vind hun gewoon niet leuk, en geen leuke muziek.


    when words fail, music speaks.

    XLightAngelX schreef:
    Dat hoor ik ook van iedereen maar ik vind egt niet dat ze een groot ego hebben..
    Ze zeggen zelf dat ze gewoon normale jongens zijn met een talent, en dat vind ik niet eigendunkig ofzo:X
    Maar dat ligt vast aan mij ofzo

    Kijk, dat ze ze 'heilig' noemen kan ik nog wel ergens begrijpen (:

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vond ze op het begin heel kneuzig en schattig. Maar als mensen succesvol worden dan verandert hun uitstraling en gedrag meestal ook wel, en vooral bij zo'n kindsterretjes bij Disney. Meestal kun je dat niet eens tegengaan. En vind het ook wel typisch -ken die namen niet- dat diegene die vroeger helemaal op de voorgrond stond nu met zijn jongste broertje gewisseld heeft omdat hij niet meer zo in de picture wil staan. Terwijl je juist van hem zou verwachten dat hij arrogant zou worden, of weet ik veel wat.

    Ze hébben geen ego.
    Of toch niet erg, ik bedoel iedereen heeft toch een beetje een ego das toch menselijk.
    De Jonas Brohters zijn cool met of zonder hun 'ego'.
    Niiiick<3:9~


    The soul needs autumn.