• Zoals mijn vriendin
    kind probeert me de hele tijd de les te lezen en ze vind zichzelf nogal wat, de laatste tijd. en nu word ik schtijziek van der en heb ik zin om der uit te schelden maar dat doe ik niet want dan haalt ze al MIJN vriendinnen erbij ;x


    We can only learn to love by loving.

    Zo eentje ben ik ook hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zag tegen haar dat je geen klein kind ben en dat ze je niet steeds alles hoef te leren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hush schreef:
    Zo eentje ben ik ook hoor.


    Jij bent niet zo heel erg tegen mij, dus.
    maar zij zit de hele tijd tegen mij omdat ik persoonlijk vind dat die liedjes van junior songfestival nergens op slaan de hele tijd te zeuren dat ze wél ergens op slaan. Ja dat zal vast wel in jou ogen maar ik vind het gewoon grappig om te zien meer niet


    We can only learn to love by loving.

    Eigenlijk ben ik ook een betweter, whaha :'D Ik kan er gewoon niet tegen als iemand een verhaal aan iemand vertelt dat totaal niet klopt. Als ik bij die gebeurtenis was waar dat verhaal over gaat, en dat zit nog helder in mijn gedachten en dat verhaal wordt verkeerd verteld, daar kan ik echt niet tegen en dan begin ik betweterig te doen :'D


    Only losers can act the way you do

    Ja, ik ben ook wel een betweter, maar weet echt wel wanneer ik kan ophouden met zeuren. Ik respect gewoon iemand anders zijn mening. Kan die vriendin van jou nog wel wat van leren. :'DD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben zo'n vervelend kind achter ons aanlopen. Yessica -kotst- maar wij noemen haar volleybalhoofd. (:


    All was well.

    Breeze schreef:
    Ja, ik ben ook wel een betweter, maar weet echt wel wanneer ik kan ophouden met zeuren. Ik respect gewoon iemand anders zijn mening. Kan die vriendin van jou nog wel wat van leren. :'DD


    vind ik nou ook

    ik kan ook best wel betweterig zijn, iedereen. maar zij móet altidj gelijk hebben want ze is zó geweldig
    -kcuth-
    ik word gek van haar, ik wil haar dumpen als vriendin ;x


    We can only learn to love by loving.

    Breeze schreef:
    Ja, ik ben ook wel een betweter, maar weet echt wel wanneer ik kan ophouden met zeuren. Ik respect gewoon iemand anders zijn mening. Kan die vriendin van jou nog wel wat van leren. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Ik ben ook betweterig, en ik heb een ego, zo groot als de wereld, maar soms moet je wel kappen ja.
    Zeg haar dat ze gwn moet ophouden met zo te doen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    vind ik nou ook

    ik kan ook best wel betweterig zijn, iedereen. maar zij móet altidj gelijk hebben want ze is zó geweldig
    -kcuth-
    ik word gek van haar, ik wil haar dumpen als vriendin ;x


    Doe dat dan :'DDD
    -gemeen zijn is leuk-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan me ook ergeren aan betweters, en dan is het nog erger om te weten dat ik vaak de grootste betweter ben (cat):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Moet mol komen? Ik bijt haar hoofd er wel af.


    when words fail, music speaks.

    Ik kan me daar ook zo aan irriteren. Ik heb ook zo iemand in mijn klas, en die weet altijd alles beter, en als hij geen gelijk krijgt dan gaat hij net zo lang door tot hij wel gelijk krijgt. Of hij gaat schreeuwen.

    Fragile schreef:
    Ik kan me daar ook zo aan irriteren. Ik heb ook zo iemand in mijn klas, en die weet altijd alles beter, en als hij geen gelijk krijgt dan gaat hij net zo lang door tot hij wel gelijk krijgt. Of hij gaat schreeuwen.
    Same, en ik weet heus wel wie je bedoelt


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Aaah! Ik haat zo'n mensen ook Ö
    Ze vind zich behoorlijk wat, en ligt constant commentaar te geven op alles wat ik zeg.
    Pff..


    Your Butt is Mine!