• Oké mijn best friend eet echt amper...

    's ochtends eet ze niets, 's middags eet ze niets en 's avonds eet ze wel wat mee van het avond eten maar niet veel.
    Op school eet ze maar 4 skittles en dat is het enige wat ze op school eet, de rest van het zakje geeft ze aan ons.
    Wij zeggen dat ze meer moet eten, sterker nog ik dwing haar wel eens wat te eten maar dat weigert ze gewoon!
    Heel af en toe neemt ze dan wel een koekje van mij maar dan alleen de helft.

    Ze is heel vaak heel duizelig en ze heeft wel honger maar ze wilt het niet toe geven...

    Het schijnt nu al bijna 4 jaar zo te gaan, eerst viel het nog wel mee maar nu word het gewoon steeds erger...

    Ze wil wel dunner worden, ze is wel wat steviger dan anderen, maar dat zit bij haar in de familie...
    En ik zag laatst op school op haar laptop dat ze in haar internet geschiedenis wel wat pro ana sites had staan...

    Ik begin me echt enorme zorgen te maken, weten jullie wat ik kan doen?
    En denken jullie dat ze Anorexia heeft of begint te krijgen? =/

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 9:59 ]


    dream, dare, fly!

    Praat er eens met je andere vriendinnen over, wat zij ervan vinden, en zeg dat dan samen tegen haar. Zeg gewoon dat ze ongezond bezig is en dat je bezorgt bent.
    En voor de rest alles wat hierboven al is gezegt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xCIxTHx schreef:
    Ik heb is op zo'n site gekeken bij de reactie's en die meiden willen allemaal model worden. maar wat ze niet weten is dat modellenbureau's geen modellen aan mogen nemen die lichter zijn dan 45/50 kilo


    Model worden wil ze zeker niet, dat weet ik wel zeker!


    dream, dare, fly!

    ik denk dat het het beste is om even goed met haar te praten. Als dat niet helpt, kun je naar haar ouders gaan, of naar jullie mentor. Misschien vind ze dat niet leuk, maar het is wel het beste wat je kan doen.


    Veni, Bibi, Vomui

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Model worden wil ze zeker niet, dat weet ik wel zeker!

    oh oké ik dacht, als ze dat wel wilde worden kun je misschien dat vertellen. maar misschien is het slimst om gewoon even met haar onder 4 ogen te praten. bij haar thuis, of bij jouw thuis. en dan zeg je dingen dat ze er goed uit ziet en dan het lelijk is om heel mager te zijn. ofzo? ik weet het ook niet helemaal maar je kunt het proberen

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 10:53 ]